Ikkeben meeting mailen naar saro

Hallo mama’s

Ik zou heel graag naar de ikkebendag komen, maar er is iets waar ik mij een beetje zorgen om maak. Dat komt doordat er de laatste tijd wat topics zijn geopend door nieuwe leden, die ik een beetje raar vond. Dit waren een beetje seksueel getinte vragen, en de klapper was gisterochtend van een of andere viezerik die hele ranzige dingen typte…
Ik weet niet of er verder iemand is die er al over nagedacht heeft, maar de datum en tijdstip en locatie van de ikkebedag staat straks open en bloot op dit forum, die blijkbaar ook door viezerikken gelezen word! Ik haal mij enge dingen in mijn hoofd als ‘‘wat als zo’n gek zich komt verlekkeren aan onze kindjes?’’ Of ‘‘wat als iemand andere enge dingen wil doen op onze gezellige dag?’’

Ik heb hierover ook gemaild met Asje, en ook zij had hier al over gedacht, en zoals ze zelf mailde, ze geeft ook regelmatig aan dat we voorzichtig moeten zijn op een openbaar forum! Ze wist ook niet goed hoe we dit het beste aan konden pakken, en stelde voor om iedereen dan maar een mail te sturen. maar omdat ik niet weet wie er allemaal meegaan, en omdat het wel heel veel werk is om 1 voor 1 mailtjes te sturen, dus even dit topic!
Ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken, en wat zouden we eventueel kunnen doen om de daadwerkelijke afspraak op een andere, meer anonieme manier, bekend te maken?

Groetjes!!!

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/rZzHp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbdf.lilypie.com/VIdbp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” /></a>

Ik denk nadat wat er gebeurd is het zeker geen slecht idee is om even per mail mede te delen wanneer het nu precies is. Denk dat dat nu even een goed idee is ja.

Groetjes,

Michèle

Misschien dan toch datumprikker.nl? Het enige werk wat hieraan is dat de e-mailadressen van iedereen ingevuld moeten worden. Je maakt zo’n datumprikker in een paar stappen:

1. Tekst voor de uitnodiging naar iedereen toe (dus onderwerp ikkebendag) + locatie vermelden
  2. Data selecteren
  3. E-mailadressen invoeren
  4. Verzenden

Erg handig! En als 1 iemand alle adressen verzamelt en de datumprikker aanmaakt dat is het zo gepiept. Zo weten alleen de genodigden van de dag/locatie

Ik denk dat het het slimste is, als 1 iemand de poll in de gaten houd en dan iedereen die mee wil, de locatie, dag en tijdstip mailt. Zoiets ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ja, ik ben het ook wel eens met de datumprikker!
Daar kun je ook meerdere dagen aangeven dat je kan enz…
Wel zo’n veilig idee!
Liefs, Anne

Datumprikker ken ik ja, das ook heel handig!
Asje, ik heb die pol net ook nog eens bekeken, maar ik kan niet zien wie er ingevuld hebben… Alleen dat hij door x aantal bezoekers is ingevuld, maar geen namen… Doe ik dan iets verkeerds?

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Indd is die datumprikker een goed idee
Ik zit ook niet te wachten op een stel van die gekken

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Op een ander forum waar ik woon, worden lokatie, datum en tijd voor meetings ook achter de schermen besproken en niet op het forum zelf, om dezelfde reden als die Anouk aankaart. Je weet nooit wie er allemaal meelezen.

Groetekes, Sje

Ik wil die datumprikker best opstellen? En dan nog steeds oktober aanhouden of ook maar de maanden november/december erbij? En dan misschien niet alleen de zaterdag, maar ook een dag door de weeks en zondag?
Ik hoor het wel…

idd pas ermee op! Zeker nadat voorval van gistermorgen (viezerik) worden we weer gewaarschuwd!

Groetjes Gytha

Ik heb die viezerik helemaal gemist geloof ik.

Groetekes, Sje

ja sje,
was gisterochtend vroeg!
Maar gelukkig kwam onze kim snel in actie!

Groetjes Gytha

Brrrrrrrrrrrrrrrrr…wat een zieke geesten lopen er toch rond.

Groetekes, Sje

Klinkt heel stom misschien maar door de actie van gister (waar ik gelukkig de details van gemist heb) ben ik nog blijer dat ik voor Morgan leggings gekocht heb voor onder der rokjes en jurkjes of denk ik nu te angstig??

Groetjes,

Michèle

Nee je denkt niet te angstig michèle, alleen wel bezopen dat je zo moet denken

Liefs Michelle

Helemaal niet raar hoor Michèle, inderdaat ook eigenlijk te gek voor woorden dat we zo moeten denken…
Ik denk er ook steeds vaker over om met hyves te stoppen, of iig de foto’s er af te halen… Ik vertrouw het hele internet zo langzaam aan niet meer!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

hyves kun je blokkeren he! zodat alleen je vrienden je pagina en foto’s kunnen zien!
Ik ga dit ook maar eens veranderen

Groetjes Gytha

Heb ik ook met de foto’s van Morgan enne er staat niks op waar ze iets aan hebben. Tuurlijk de echte sikko’s nemen elke foto, maar ik heb geen badfoto’s en zo erop staan.

Groetjes,

Michèle

Ik ken er helaas zelf 1. Zijn leeftijdsdoelgroep is dan wel 14 tot 16 jaar maar het is net zo ziek. Toen ik daar achter kwam wilde ik ook niks meer met hem te maken hebben. Helaas kwam ik er laatst achter dat hij vlak bij Morgan’s creche woont en Morgan is zijn doelgroep niet zeg maar, maar ik vind het wel vervelend dat ik het met regelmaat tegen kom.

Groetjes,

Michèle

Goed idee Snoekie! Was er gisteren wéér een viespeuk? Of was dat die ranzigerd die mijn verhaal over Eva helemaal verkracht had? Dat vond ik heel vervelend, omdat ik als mama juist zo schreef omdat ik Eva zo lief vond in bad en dan is het rot als JOUW verhaal over JOUW kindje helemaal een vieze versie krijgt. Gelukkig greep Kimmetje snel in en hopelijk blijft het daar nu bij. Het maakt wel duidelijk dat je niet alles meer kunt vertellen. Eigenlijk te ziek voor woorden toch.

Vroeger gingen mijn vriendinnetje en ik ook weleens thee drinken bij een oude man, omdat hij eenzaam was en we hem zielig vonden. Die man spaarde punten van de Roycosoep voor mij, dan kreeg ik knikkers. Ik zag er geen kwaad in. Totdat hij me over mijn haar ging strelen, ik was denk ik 8 jaar en zei dat ik mooi haar had. Toen ik dat aan mijn moeder vertelde, mocht ik daar echt niet meer heen. Als kind heb je zoiets alleen niet door! Daarom moeten wij mama’s extra goed oppassen.

Die datum is mij verder ook niet duidelijk nog? Ik weet ook niet goed hoe we het anders kunnen regelen en dat laat ik ook even aan andere mama’s over, aangezien ik een 0 ben op computer- en pollgebied! Hou me op de hoogte!

Groetjes Rainbow, trotse mama