Ikkeben loopt steeds vast hier

hoi

sinds een paar dagen loopt ikkeben steeds vast en andere site’s niet.
Krijg de indruk dat dit aan ikkeben ligt of ligt het aan mijn pc?
Zou dit kunnen kimmetje?

groetjes gytha

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 12 Mar 2009 14:36:01

Ik heb precies hetzelfde (sinds ongeveer een week). De site loopt dan vast en ik kan niets meer. Moet dan de site afsluiten en opnieuw beginnen. Dacht al dat het aan mijn computer lag.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb geen last van een vastlopende Ikkeben. Mogelijk is het afhankelijk van de provider waar je internet van hebt? Wij hebben XS4All.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 12 Mar 2009 16:01:58

Ik heb er ook ( nog ) geen last van, Hier loopt ikkeben prima en gebruik @home. Maar als het aan de provider ligt, zou je denken dat andere sites die je gebruikt ook vast zouden moeten lopen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik thuis en op het werk ook nergens last van.

Groetjes,

Michèle

raar zeg en het is alleen bij ikkeben!
wij hebben upc

groetjes gytha

wat loopt vast dan?

het forum? of de site?
of een bepaald onderdeel?

het is wel zo dat de lente weer begonnen is bovenaan de site, misschien ligt het daaraan

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

heel de site loopt vast en krijg dan op mijn scherm reageert niet
moet afsluiten en opnieuw de site openen.

groetjes gytha

Moet je je cookies weggooien! Weet ook niet precies hoe je dat moet doen, maar vaak lopen site daardoor vast.

Hier doet de site het gewoon super, we hebben draadloos via KPN.

hier gaat het ook goed en wij hebben ook KPN.

Wat ik wel heb is dat als ik op het forum inlog bij actieve topics dat hij dan als laatste bezoek zeker een week terug aangeeft terwijl ik een dag ervoor echt wel even op de site geweest ben.

Dit was voorheen niet zo.

Bianca

Hier loopt ook al een week ikkeben vast, dacht dat me pc te vol stond maar dat zal het toch wel niet zijn heb het echt alleen met ikkeben.

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

sommige sites zijn gevoeliger voor cookies dan andere. Maar als je naar mijn computer gaat en dan op de c schijf klikt en dan op zoeken. typ in dat je cookies wilt zoeken en dan komt de map vanzelf boven. Alles selecteren en dan weggooien. Oh ja en niet vergeten om je prullebak te legen

Groetjes,

Michèle

ff bij ineternet optie,cookies en internet bestanden legen

wilt ook wel helpen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

internet opties vind je rechts boven bij tools in dit venster ( tandwieltje ) uitklappen en daar onderaan kiezen voor internetopties. Bij browsing history in het venster wat je dan ziet kun je kiezen om temporary files, cookies en saved paswords te deleten, klik hier dus op delete.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

bij mij loopt het ook telkens vast heb al vanalles geprobeerd en mn vriend de computer technicus ook en niets helpt:S

Cookies lozen inge…

Groetjes,

Michèle