Ikkeben er weer!

Zo hé dat hebben we weer overleefd, en ik moet zeggen dat
ik het zo druk heb gehad dat ik internet niet eens gemist heb
we zijn dan nog lang niet klaar met inrichten en dingetjes op hangen, maar goed dat komt wel.
Vrijdag eerst naar de notaris en dan zijn we van ons oude huisje af, en dan kan het inrichten pas echt beginnen.

Het zal wel even duren voordat ik alle verhalen van jullie gelezen heb, want dat zijn er nogal wat
Verder gaat het met Ruben echt super goed! maar dat vertel ik nog wel effe bij de 0-1 jaar.
ben blij dat ik er weer ben!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hallo Marianne,

Welkom terug
Ja als je verhuisd bent ben je nog wel lekker bezig met inrichten
en dozen utpakken enzo. En bevalt jullie nieuwe huisje goed?
En fijn dat het met ruben ook goed gaat.

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

quote:
En bevalt jullie nieuwe huisje goed?

Ja geweldig! We wonen nu weer in de woonwijk waar ik grootendeels ben
opgegroeit.
en we hebben aan weerzijde leuke buren (oudere mensen)
de woonkamer is een heel stukje kleiner dan ons vorige huis maar dit is wel zo gezellig.
want die was zo groot, wist vaak niet hoe ik het daar gezellig kon krijgen.
Maar het enige wat mij hier niet bevalt is het bijen nest in de muur, dus dat moet even verholpen worden
voor het mooie weer.

O bah een bijen nest, ja die moet snel weg zijn is niet prettig als je buiten wilt zitten.

Gezellig dat je er weer bent!

Grappig, wij hebben een paar maanden geleden ook iets aan ruimte in de woonkamer moeten inleveren, maar ook ik vind dat eigenlijk net ietsje gezelliger

Succes met bij-lezen!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Hoi marianne

ik las een tijdje geleden bij “up date verhuizing” dat je naar de kapper zou gaan en je haar kort ging knippen. Ben nieuwsgierig of je het echt kort hebt laten knippen.

Welkom terug.
En veel plezier in je nieuwe huis.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

quote:
ik las een tijdje geleden bij "up date verhuizing" dat je naar de kapper zou gaan en je haar kort ging knippen. Ben nieuwsgierig of je het echt kort hebt laten knippen.

Ja hoor de lengte is behoorlijk ingekort, van op de rug naar wat zal het zijn mmm 7 cm lang bovenop en achter lekker opgeknipt.
en ik heb er zeker geen spijt van.
een foto komt nog wel ff zodra ik weet in welke doos het fototoestel zit??!!!

welkom terug!! Fijn dat het zo goed met ruben en jullie gaat! Lekker genieten in jullie nieuwe huisje!

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Gezellig dat je erweer bent! Goed om te horen dat jullie de verhuizing goed doorstaan hebben. En nu lekker genieten in je nieuwe huisje met man en kind.

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker[/img][/img]

welkom terug marianne .en lekker dat je nu over bent .maar die bijen moeten zekker weg .gemeente er bij of uit gassen

groetjes marielle mama van
10-10-01