quote:
Gepost - 22 Jul 2009 : 12:50:05
Gepost - 22 Jul 2009 : 12:50:05
@Sje en Asje: ik ben vóór. Dolgezellig toch, een ikkeben-camping?! Vind het nog niet eens een slecht idee…
@Wil: fijn dat het is uitgepraat. Maar klinkt wel weer heel erg het andere uiterste ineens, het komt zo zwart-wit over. Eerst kon er niets en nu kan alles. Maar goed, het kan natuurlijk en ik hoop heel erg dat ze het volhouden en jullie ook lekker kunnen genieten en uitrusten!
Groetjes,
M
Asje
ModieMutZ
Netherlands
8671 berichten Gepost - 22 Jul 2009 : 13:03:59
Whahaha ik heb een akelig grote tuin van 2500 vierkante meter ( nee geen 0 te veel of zo ). Die kan best als camping, maar er blijft maar 1 badkamer en 2 toiletten aanwezig. Daarbij zullen weerst nog iets moeten gaan egaliseren want ik kon het zwembad al geeneens kwijt daar er geen recht stukkie was, maar ja deze moest dan ook precies waterpas staan.
Nou, poeh poeh Wil, fijn dat het uit de lucht is. Zou toch niet leuk zijn als een vakantie en ook vriendschap dadelijk rottig afliep. Dus hopenlijk zet de trend zich voort en kunnen jullie gezamelijk heerlijk gaan genieten.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Mriek
Ikkeben Junklid
3687 berichten Gepost - 22 Jul 2009 : 13:32:43
Da’s nog eens een tuin Asje, jeetje. Maarre, ik heb een kerel die werkt in de wegenbouw, dus hij regelt zo een paar grote kranen om je grond te egaliseren. En als we dan ook ff iemand kunnen regelen uit de toilet- en badkamerbusiness, dan komt het helemaal goed!
Groetjes,
M
Whahaha we gingen wel erg off topic, tja dan maar een nieuwe.
We zitten in midden limburg en ik weet niet waar je vandaan komt, maar een beetje lastig om al dat materiaal deze kan op te krijgen als je verder weg woont. Whahaha ze zien je al aankomen met plannen voor een ikkeben camping waarbij alle materiaal eerst naar Limburg moet. Volgens mij moet er dan ook eerst een en ander omgegooit. Maar alle tuinen hier aan dit stuk zijn zo schots en scheef, is volgens mij altijd al geweest zo ook. Het lijkt nu redelijk recht op het voorste stuk, maar toen ik van de week een zwembad op wilde zetten bleek er nog geen waterpas stukk van 9 vierkante meter te vinden hahaha. Dus deze dame heeft maandag middag de hele middag gespit, maar 9 vierkante meter waterpas grond is er.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!