Ikkeben blij is met de retournering

van het boekje wat oma elly
had gekregen van alle tekeningen van de ikkeben kinderen dat we september vorig jaar speciaal gemaakt hebben voor haar.Hartelijk bedankt voor het retourneren , helaas is het niet meer compleet aangezien je de tekening van Gioia eruit hebt gehaald. jammer maar tekenend voor jou

Met vriendelijke groet,
De Webmaster van www.ikkeben.nl

Tja !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Tsja, ik was nogal verbaasd toen die envelop vanmiddag op de deurmat lag.
Maar ja, blij dat we het terug hebben hoor.
Ben dr nog steeds klaar mee (met het “Elly-verhaal”)
Tekenend is het inderdaad wel…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Ach ik ben er blij mee, en moest even heel hard lachen… ben er klaar mee!

Tries

Ow ja, vergat nog ff wat:

Op de envelop had je geschreven:
“Voor Bianca, om door te sturen als afscheid!”

Tsja, doorsturen…nee, daar begin ik toch maar niet aan Elly.

Ow ja, degene die de tekening/het kunstwerkje terug wil moet maar ff een gil geven. Dan is er uiteraard wat te regelen.

Nee hoor Bieb, jij mag de mooie tekeningen hebben hihi

Tries

Gezien het feit dat je zelf je taart in elkaar moest bakken ivm je posts, vind ik ook dat jij ze mag houden hoor Biebje. Maken we bij de volgende 6000 posts een nieuwe voor je en dan kun je ze vergelijken.

Hahaha ja leuk hebben de kids er een ikkeben tante bij haha beter dan een ikkeben oma

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

hahahhahaha hihihihihi die houden we er in. vindt het een goed idee meiden,ihihihi ik zeg het een beetje hard op ,zegt tanja, zullen we dan voor tante bieb. maar koekjes bakken hihihihihiihih dat is wel zielig mama .ik moet dus voortaan maar niet meer hard op praten

groetjes marielle mama van tanja

Whahahahaha, doe mij een lol. Jullie met je gekke ideeen: een tante Bieb…neeeeee, laat maar hoor
Ikke blijf wel gewoon mamma
Zie me al ff tante zijn voor zoveel kindjes hahaha

P.S. die koekjes zijn wél heel lief Tanja!

Gewijzigd door - Bieb op 02 Jun 2005 08:24:06

tante bieb klink wel heel erg leuk en gezellig

Ik vond het ook al zo gezellie klinken. We maken het er gewoon van hoor !!!

nou ik moet toch even reageren op die " ikke ben oma"
wat een vergissing zeg!!
ik heb niet alles mee gekregen van het "elly " verhaal ,maar het meeste toch wel.
ik vergis me niet zo heel snel in mensen maar nu toch wel.
wat een mens zeg niet te geloven. hier heb ook ik geen woorden voor en het geeft ook niet want ze is het ook niet waard. bleh!
ik hoop toch echt dat ze voor haar klein kind zometeen wel een leuke en en goede oma is. en kitty voor jou hoop ik echt uit de grond van mijn hart dat ze niet alles beter gaat weten als jullie. want dat zou voor jou toch ook niet leuk zijn.

nou genoeg over elly…maar ik moest toch even reageren want ook ik zat hier behoorlijk mee in mijn maag, ik werd er echt een beetje misselijk van.

en elly waarschijnlijk lees je dit wel want je houd van dit soort aandacht, maar ik wilde je toch ook even melden dat je hulp moet gaan zoeken!! want je bent echt niet goed hoe erg het ook is!!

nou en verder meiden laat je niet kisten door dit soort ongein. je hebt overal rotte appels tussen zitten. en is en blijft een heeeeeeel gezellig forum. ga zo door!!

en dat boekje met tekeningen dat is maar op een plek op zijn plaats en dat is toch wel bij een serieus en gezellig forum lid!

dus elly dit is de beste keuze die je hebt gemaakt om het terug te sturen…
inderdaad alleen jammer dat je die tekening van gioia eruit hebt gehaald.

nou de groetjes maar weer en tot gauw meiden.

maureen

mama van fabiano: 3 jaar, alessandro: anderhalf jaar , en genarro: 2 jan 2005