nou ik moet toch even reageren op die " ikke ben oma"
wat een vergissing zeg!!
ik heb niet alles mee gekregen van het "elly " verhaal ,maar het meeste toch wel.
ik vergis me niet zo heel snel in mensen maar nu toch wel.
wat een mens zeg niet te geloven. hier heb ook ik geen woorden voor en het geeft ook niet want ze is het ook niet waard. bleh!
ik hoop toch echt dat ze voor haar klein kind zometeen wel een leuke en en goede oma is. en kitty voor jou hoop ik echt uit de grond van mijn hart dat ze niet alles beter gaat weten als jullie. want dat zou voor jou toch ook niet leuk zijn.
nou genoeg over elly…maar ik moest toch even reageren want ook ik zat hier behoorlijk mee in mijn maag, ik werd er echt een beetje misselijk van.
en elly waarschijnlijk lees je dit wel want je houd van dit soort aandacht, maar ik wilde je toch ook even melden dat je hulp moet gaan zoeken!! want je bent echt niet goed hoe erg het ook is!!
nou en verder meiden laat je niet kisten door dit soort ongein. je hebt overal rotte appels tussen zitten. en is en blijft een heeeeeeel gezellig forum. ga zo door!!
en dat boekje met tekeningen dat is maar op een plek op zijn plaats en dat is toch wel bij een serieus en gezellig forum lid!
dus elly dit is de beste keuze die je hebt gemaakt om het terug te sturen…
inderdaad alleen jammer dat je die tekening van gioia eruit hebt gehaald.
nou de groetjes maar weer en tot gauw meiden.
maureen
mama van fabiano: 3 jaar, alessandro: anderhalf jaar , en genarro: 2 jan 2005