Hoi allemaal, ook ik wil me even voorstellen. Ik ben Kim, 30 jaar en bijna mama. We moeten nog 3 weekjes en dan is het zover. Op 13 april 2006 ben ik uitgerekend. Mijn zwangerschap verliep over het algemeen voorspoedig. Nu de laatste weekjes nog, het zijn echt wel de bekende laatste loodjes!!
Ik zal me even verder voorstellen. Ik ben op 2 september 2005 getrouwd met Stefan, ik was toen 8 weken zwanger van onze uk, dus dat was zeer speciaal.
In het dagelijks leven werk ik als leerkracht in het basisonderwijs. Ik geef les aan kinderen van groep 3-4 op een Asielzoekerscentrum. Errug leuk werk. Ik heb nu natuurlijk verlof en ik mag na de zomervaknatie weer starten. Dus mijn zomervakantie is eigenlijk nu al gestart, alhoewel het weertje niet echt meezit. Ik heb natuurlijk ook hobbies: Sudoku-puzzels werken erg verslavend! Ik lees graag, ik shop graag, ik ben lid van Schuttery St. Martinus uit Asenray, ik zit bij EHBO-vereniging Horn en de Lotus-studiekring Midden-Limburg. Dat was het wel zo’n beetje. Ik ben trouwens het kleine zusje (niet in omvang) van moeder van Daan (Diana)
Groetjes, Kim en Co
.

10-10-01