Ikkeben bijna mama

Hoi allemaal, ook ik wil me even voorstellen. Ik ben Kim, 30 jaar en bijna mama. We moeten nog 3 weekjes en dan is het zover. Op 13 april 2006 ben ik uitgerekend. Mijn zwangerschap verliep over het algemeen voorspoedig. Nu de laatste weekjes nog, het zijn echt wel de bekende laatste loodjes!!
Ik zal me even verder voorstellen. Ik ben op 2 september 2005 getrouwd met Stefan, ik was toen 8 weken zwanger van onze uk, dus dat was zeer speciaal.
In het dagelijks leven werk ik als leerkracht in het basisonderwijs. Ik geef les aan kinderen van groep 3-4 op een Asielzoekerscentrum. Errug leuk werk. Ik heb nu natuurlijk verlof en ik mag na de zomervaknatie weer starten. Dus mijn zomervakantie is eigenlijk nu al gestart, alhoewel het weertje niet echt meezit. Ik heb natuurlijk ook hobbies: Sudoku-puzzels werken erg verslavend! Ik lees graag, ik shop graag, ik ben lid van Schuttery St. Martinus uit Asenray, ik zit bij EHBO-vereniging Horn en de Lotus-studiekring Midden-Limburg. Dat was het wel zo’n beetje. Ik ben trouwens het kleine zusje (niet in omvang) van moeder van Daan (Diana)

Groetjes, Kim en Co

Welkom Kim,

ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.
Veel plezier op Ikkeben en suc6 met de laatste loodjes.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

hoi kim

Ik ben katinka 25 jaar woon samen
met gerard samen hebben we een zoontje
van 10 maand.

groetjes katinka

welkom kim,

ik ben bianca getrouwd met hans en samen hebben we 3 kindjes waarvan 1 helaas een engeltje

kevin* dylan van 9 en kaitlyn van 5

verder wens ik je sterkte met de laatste loodjes

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hoi Kim,
Ikke ben Astrid en ik heb je wel eens gezien toch ( zwemmen met Daantje en Diana )? Heerlijk dat je zo`n voorspoedige zwabgerschap hebt en je bent nog wel op mijn verjaardag uitgerekend. Doe het maar lekker rustig aan en laat je lekker in de watten leggen. Veel plezier op het forum.

Hoi Kim, gezellig dat je mee komt kletsen en leuk dat je het jongere zusje bent van Diana

Ik ben dus ook een Bianca (zijn er meerdere van hier )
Ik ben 31 jaar en woon al een aantal jaren samen met Peter en onze twee kids Stephan en Kaya.
Hieronder bij de banner/ticker kan je zien hoe oud ze zijn

Succes met je laatste loodjes!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Hoi Kim welkom op Ikkeben

Je bent zo te zien een aardig bezig bijtje! hihi leuk hoor en mooi werk lijkt me!

Ik ben Tries 32 jaar getrouwd met Peet en zijn ouders van Jordy 4 jaar en Roy 3 jaar, die in Sept al weer naar de basisschool gaat, en dan ben ik ook weer van plan te gaan werken. Ik werk nu 1.5 uur per dag…

Heel veel plezier op ikkeben!

Tries

Hoi Kim.

Welkom op de site
Ik ben Marianne 23 getrouwd met Niels 22
en samen hebben wij een kleinedondersteen van 8 maand oud.
genaamd Ruben.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ha Kimetje,

Nou ik ben dus Diana jou grote zus ( hihihi niet in omvang). Moeder van Daan en de rest weet je allemaal.

Heel veel plezier op Ikkeben.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Hoi Kim,

Welkom hier en veel succes met de laatste loodjes van je zwangerschap. Spannend hoor, geniet nog even zoveel mogelijk van deze bijzondere periode (en van het uitslapen )

Ik had al een reactie van je gelezen op een andere topic, leuk dat je zo’n trotse peettante bent. Verwen jij Daan net zo erg als mijn zus Joost verwent ?

Ik ben Thirza, 37 jaar, getrouwd en we hebben 1 zoontje die in februari 2 jaar is geworden.

Veel plezier op ikke ben!

Groetjes, Thirza

Hee Kim!!

Jaa Diana kennen we allemaal hoor

Welkom op Ikkeben!!

Ik ben Mariska, 29 jaar, getrouwd met Nick, mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie en Malin…

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

heeJ…
wat leuk hele families hier…(H)

Ik ben medi, 15 jaar, en heb een dochtertje… Julia

veel plezier hier…

Hoi allemaal,

Wat leuk, al die enthousiaste reacties van iedereen! Je voelt je meteen welkom!

Groetjes,

Kim en Co

he Kim!

Ik ben ook Kim, ook leerkracht op een basisschool, maar dan van de kleuters! Leuk dat je er bent! Heel veel succes met de laatste loodjes!!
Ik ben trouwens getrouwd met Stefan… oohnee, met dennis, grapje!!! :smiley:
Samen hebben we een zoontje, Luca.

gr kim

[img]http://lilypie.com/pic/060318/timq.jpg" alt=“Lilypie Baby Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/Lzxqp1.png" alt=“Lilypie Baby Ticker” border=“0” width=“400” height=“80” />

hoi kim welkom op ikke ben
en wat leuk dat je de zus van diana bent .en allebij zwanger .gzellie .ikke ben marielle en ben getrouwd met martin en samen hebben we een dochter die tanja heet en 4 jaar en 5 maanden is

groetjes marielle mama van
10-10-01

Hoi Kim
Welkom bij ikkeben
Ik ben Heleen getrouwd met Ed en mama van Robin 2 jaar en Justin 5 maanden
veel plezier hier
En succes met de laatste loodjes spannend hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin