Ikke

het hartstikke druk heb met mijn 2 kids dus weinig tijd heb om hier te lezen en te reageren…Sorry sorry sorry, ben er ook te weinig bij met mijn hoofd. Hier is alles goed, het groeit allemaal als kool. Eva is een pittig tantetje, die vreselijk lief is voor dr broertje, en Kasper is het meest lieve kereltje, hij kletst en lacht de hele dag, kortom, het is een feestje. Maar mijn bekken is helaas nog geen feestje, heb nog steeds zware bi en een zenuwbeknelling, en dus veel pijn nog. Heb nu veel fysio en hoop dat ik snel wat beter op de been ben

Iedereen een dikke kus en Tries 2 dikke kussen voor dr 2 mannen die jarig zijn geweest!

Liefs, Els

He Els, ik miste je al!
Fijn te horen dat het allemaal goed gaat met de kids.
Ik hoop dat het met jou ook beter zal gaan over een tijdje. Doe het rustig aan en succes!

Groetjes Miriam

heee hallo

fijn weer wat van je te horen

groetjes bianca

Hoi Els,

Fijn dat alles zo goed gaat met de kids!
Succes met je bekken. Hopelijk zit er gauw wat verbetering in!

Groetjes, Bianca

heerlijk dat het met de kids zop goed gaat…tja en wat het bekken betreft…meid ik weet wat het is!!ik hoop dat je er sneller van af bent als ik! Wanneer je behoefte hebt om met bi lotgenoten te mailen op een forum…je bent welkom!(stuur ff een mailtje, en ik leg je het even uit…maar wellicht heb je er geen behoefte aan…mij heeft het in ieder geval aan een heleboel(praktische) tips geholpen! sterkte! Corrine.

Hee Corinne!

Ja ik ben er nu achter dat het niet alleen de bi is, mijn wervels in mijn rug zitten nu ook scheef en beknellen mijn zenuwen, heb ook veel uitstralingspijn in mijn linkerbeen en soms gaat mijn voet ineens slapen terwijl ik sta. Ga nu 2 keer per week naar de fysio, die tevens trouwens osteopaat is, dat is erg fijn, want bi kun je goed behandelen met osteopathie!

Wil wel graag adres van t forum, kun je mij mailen op elsjevd69@hotmail.com

Liefs, Els

joe, ik heb je gemaild! ben benieuwd! liefs, Corrine.

veel sterkte…

Tries