Ondanks al 5 dagen overtijd te zijn niet zwanger ben…Test was negatief vandaag, en de 1e die ik deed vandaag daar deed de teststreep het niet eens van, raar he?!?
Ach, volgende maand zien we wel weer, we hebben toch geen haast…
Liefs, Els
Ondanks al 5 dagen overtijd te zijn niet zwanger ben…Test was negatief vandaag, en de 1e die ik deed vandaag daar deed de teststreep het niet eens van, raar he?!?
Ach, volgende maand zien we wel weer, we hebben toch geen haast…
Liefs, Els
Je weet wat ik zei, nog ff weekje wachten en dan weer testen.
liefs Mo (besloten om in het vervolg mezelf maar Mo te noemen, lekker makkelijk en kort hihi)
ik ben potverdikkie nog steeds niet ongi, maar een positieve test ziet clearblue ook niet zitten…Zucht…
Groeten van een moedeloos Elsje
He wijffie wat vervelend nou voor je. MIsschien ben je gespannen ofzo? Kan ongi ook van weg blijven natuurlijk. Nog weekje wachten (tis moeilijk) en als dan nog negatief is, gewoon naar je huisarts gaan.
Succes en liefs van Mo
ojee els je gaat mij niet na doen hoor.echt een ramp ben 2 maanden overtijd geweest en die verdomde testen gaven mij ook geen extra streepje.
dat waren ramp weken echt.
maar ik hoop voor je dat het bij jou niet zo is.
sterkte
groetjes bianca
Begint aardig op 2 en een halve week te lijken, ik ga maar eens langs de huisarts… Zit ook inderdaad te twijfelen of ik het psychisch niet tegen loop te houden, maar lijkt me toch van niet, heb ik met Eva ook niet gedaan (ervoor dan) en zo heel erg te hopen op een zwangerschap zit ik niet, kijk zou enorm leuk zijn maar heb alle tijd van de wereld. Misschien is mijn ei gewoon laat gesprongen hihihi grappige uitdrukking eigenlijk En misschien een andere test over een weekkie, ach we zien het wel maar leuk is anders, pffff
Liefs, Els en bedankt voor het aanhoren
Hoeraa, eindelijk ongi ben geworden, kijk zwanger zijn is ook leuk maar was de eerste keer dat we zonder pil zaten dus was wel erg snel geweest. Bovendien is niks zo erg als onzekerheid, vind ik
Liefs, Els
Hai Els,
Je hebt gelijk, er is niks zo erg als die onzekerheid van het wel of niet zwanger zijn, toen ik op t punt stond te stoppen met de pil, zag ik daar t meest tegenop want, t kan inderdaad zo zijn dat je ongi dan wegblijft omdat je zo gespannen bent erover, maar heel veel succes zou ik zeggen, goed oeffenen komt t vanzelf goed (hihi), was je van Eva snel zwanger?
xxx suus
mamie van Milan Thiamo (20/11/99)& Andora Faith (07/09/01).
Geen idee of ik van Eva snel zwanger was, omdat we er niet echt op gerekend hadden. Met Eva gebruikten we geen anticonceptie, maar we hebben ook er nooit over gehad over zwanger worden (lekker naief he, en dan schrikken dat je zwanger wordt hihi) We vermeden wel de vruchtbare dagen en zo ongeveer een maand of 2 voordat ik zwanger was gebruikten we persona voor anticonceptie. We zullen het vanzelf wel merken wanneer het zover is…
Groetjes, Els