Ik moet het even vertellen hoor, ik word heel snel voor het eerst tante! Ik heb een zusje en die woont in Zwitserland met haar Engelse man en zij is in verwachting van een tweeling (twee jongens) Gisteren heb ik haar enorme buik op de web-cam mogen bewonderen en ik ben zo trots op haar. Het duurt niet lang meer en het is best zwaar zo op het laatst maar klagen doet ze nooit ondanks dat ze inmiddels ook het pupp-syndroom heeft (had ik nog nooit van gehoord, jullie?)In ieder geval heb je dan enorme jeuk. Een leuk detail als ze nu gaat bevallen dan wordt ze per helicopter naar het ziekenhuis gebracht, er rijden daar sowieso geen auto’s in het dorpje maar ze zijn nu ook nog eens ingesneeuwd!! Dat is nog eens een spectaculair begin van een bevallig
Zodra de boys zijn geboren laat ik het weten hoor!
Groetjes Babs
Ikke word bijna tante!
Spannend!!!
En leuk tegelijk natuurlijk!
Kan me voorstelen dat je enorm trots bent!
We horen het wel als ze geboren zijn hè?
Groetjes, mamma van Stephan
leuk, tante worden! en dan meteen twee neefjes!
wel spannend, als je dan dus door een helicopter opgevist moet worden, maar goed: daar zal ze op zich wel aan gewend zijn.
maar niet “al bevallend” natuurlijk
mo
Nou ik ben benieuwd, het wordt dus al een heel avontuur op zich. Leuk hoor in een klap twee neefjes, hopelijk horen we het gauw !!!
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Puppp… praat me er niet van. Dat wens je je ergste vijand nog niet toe.
Ik heb het gehad bij mijn eerste zwangerschap. Ik had enorme jeuk en uitslag.
Gelukkig heb ik het bij Cas alleen op mijn buik gehad. Het was voor mij wel een eventuele reden om niet aan een 2de zwangerschap te beginnen, uiteindelijk heeft de drang naar een 2de kindje toch gewonnen.
Maar leuk dat je voor het eerst tante wordt. Ik ook als alles nu wel goed gaat, in september. En met een helicopter, is wel leuk.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).