Ikke wil zon

Hoi allemaal,

Ik heb de voorjaars/herfst blues. Want laten we wel zijn, het lijkt beslist geen voorjaar nu. Ja de bladeren zijn nu aan de bomen enzo, ze vallen er niet af (hoewel me dat ook niet meer zou verbazen met dit weer). OH oh oh wat ben ik toe aan een beetje zon. Wie zit er toch de hele tijd een regendans uit te voeren??? Iemand van jullie soms? . Met mijn neus in de reisboeken gaat het nog enigszins, maar ik wil NU de zon.

Zo, nou het moge duidelijk zijn hoe ik over dit weer denk he. Het heeft beslist niets met kinderen te maken dit, maar ach deze site is ook “voor meer dan babies alleen”!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Wat klaag je toch over slecht weer??? Ik ben de hele week in de buurt van Eindhoven geweest en daar was het perfect weer hoor! … niet dus… de vakantie is in het water gevallen (letterlijk want we hebben de halve vakantie in het zwembad gehangen, hihi). Desondanks hebben we ons nog prima weten te vermaken tussen de spetters door.

Zijn jullie als een eerder op die camping geweest? Wij nu dus voor het eerst en ik moet zeggen dat het een leuke camping is. Het zwembad is leuk voor jong en iets ouder (alleen de kleedkamers en kluisjes zijn niet aangepast aan het aantal bezoekers, das wel even schipperen maar goed een kniesoor die daar oplet (hihi, ik dus…)). Verder is er alles aanwezig om een leuke vakantie te hebben.

En van die regendans… dat zou ik ook wel eens willen weten… Misschien moeten wij maar eens een zonnedans gaan bedenken!

Toedeloe en groetjes van Moe!