Ikke weer helemaal top ben!

Ik denk ik zal ook ff een stukje schrijven , dat ik mij weer helemaal TOP voel , jullie hadden zo meegeleefd dat ik jullie dit ook niet wilde onthouden, het gaat echt stukken beter met me en mij ogen zijn denk ik voor 25% weer bij getrokken , dus voor mij geen klagen meeeer… Zo beroerd dat je je kan voelen en hoe lekker het nu weer gaat! ben echt blij hihihi dit wou ik ook ff melden na de topic—> ik ben een beetje zielig hihi veel lief Ariette

OOOOOOOOO heerlijk joh, ik hoop dat je je dit keer dan ook langer zo lekker zult voelen. Geniet er lekker van meid !!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Heeee, da’s heerlijk om te horen zeg!
En 25%…dat verschil zal je wel merken!!!
Hoeveel procent zicht heb je nu “in totaal” eigenlijk?

Groetjes, mamma van Stephan

hoi bieb,laatste test van afgelopen vrijdag was zicht van 35 % met rechts dus behoorlijk slecht nu 25% er boven op dus gaat de goede kant op !!! Nog niet scherp maar… vrijdag moet ik weer naar de oogarts en dan zal het wel weer beter zijn goed he!!

Jee zeg, 35% is weinig…
Maar nu dan in ieder geval al 25% er bovenop dat is dus (alvast)60%
En je linkeroog? Heb je daar wel 100% zicht?

Gewijzigd door - Bieb op 26 Jan 2005 13:38:57

nee de andere kant ziet ook niet 100% maar wel veel beter dat conpenseert dan wel weer, maar met de dag wordt het weer beter , heel raar maar gelukkig!! ogen zijn zooo belangrijk! Ik ben vrijdag benieuwd wat de arts dan weer zegt , maar ik ZIEhet positief in!! groetjes…

Gaaf!
Je klinkt ook erg optimistisch en blij!

Dat ben ik ook bieb , van huilen krijg je alleen dikke ogen hihi en als het met de dag beter gaat , kan je het wel van de dake schreeuwen en is het weer niet voor niets geweest. Volgens mij kom ik heeeeel blij over maaar… dat ben ik ook hihi ik wilde dit ook ff met jullie delen hihi

He Jasmijn,

Wat fijn dat het stukken beter met je gaat. Ogen zijn inderdaad heel belangrijk. Je beschouwt het vaak als normaal dat je ogen gewoon functioneren. Gaat er niet vanuit dat er iets mee gaat gebeuren of niet.

Nou meid, ik ben superblij voor je.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

hee! fantastisch, aangeslagen dus de therapie. gefeliciteerd. fijn.

lees duidelijk je blijdschap, en kan me er iets bij voorstellen, genieten hoor!

mo

Super dat 't weer een beetje beter met je gaat!
Hopelijk trekken je ogen nog verder bij. zicht is idd erg belangrijk.

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

ooo wat fijn dat het beter met je gaat
Hoop dat het nog veel beter voor je word

Groetjes van Heleen mama van Robin

hoi ariette
gelukkig voelje al weer wat beter, toppie meid. nou veel succes bij de oogarts vandaag .

groetjes marielle mama van tanja

Ja, ben erg benieuwd wat hij zegt!
Succes!

Halllooo , Ik zal eens ff vertellen over mijn bezoek aan de oogarts! Het zag er weer veel beter uit , kon zelfs de lettertjes op het bord weer lezen!! ogen zagen er rustig uit(geen ontstekkingen meer op de zenuw) en met een beetje geduld wordt het steeds weer beter Over 4 weken moet ik een gezichtsveldtest doen om te kijken hoe de zaken in mijn ogen er dan weer voor staan , dus het gaat zekers de goede kant op , helemaal top! nou de groetjes weer van een blije mama en

Heee, te gek!
Klinkt heel positief toch?
Is het in ieder geval allemaal niet voor niets geweest, die ziekenhuis opname met prednison-kuur!

TOPPIEEEEEEEEE!!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

SUPER
positief nieuws dus
Heel erg fijn

Groetjes van Heleen mama van Robin