....ikke (Stephan) naar de bruiloft ben geweest

Jahaa, gisteren hadden we een bruiloft van de neef van mamma. Onderweg zei ik steeds: “we gaan een feestje bouwen”
Mamma en opa en oma en ome Patrick moesten daar wel om lachen.

Maar ik heb daar Alfred J. Kwak een handje gegeven en ik heb op een tractor gezeten (een échte!) en ik heb ook heel lief mijn baby-nichtje kusjes gegeven.

De foto’s staan bij deze link (zodra ze goedgekeurd zijn natuurlijk).

http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=1204

Groetjes van Stephan en van mijn mamma

Wauw Stephan, dat klinkt als een leuke bruiloft: met Alfred J. Kwak, een trekker en een lief nichtje.

Ik hoop dat de foto’s gauw goedgekeurd worden zodat ik ze kan bewonderen.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Mamma kreeg net een mailtje van Kim dat ie goedgekeurd is, dus als het goed is kan je de foto’s nu wel bekijken!

Groetjes van Stephan (en mijn mamma natuurlijk weer!)

Hoi Stephan,
Spannend hoor zo`n Alfred kwak die ineens op visite komt. Zou ik ook alleen met mamma een handje gaan geven. Je ziet er wel heel cool uit op die tractor joh!
En wat een lief nichtje heb jij en wat nog veeeeeeeel liever is, dat is dat jij dr zooooo lief kusjes zit te geven en ervoor zorgt dat iedereen stil moet zijn in de kerk zodat ze slapen kan. Een echte coole babysitter hoor !

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Wat een leuke foto’s. Jeetje, ik dacht dat Alfred J. Kwak een klein eendje was, maar dit was wel een hele grote eend. Gelukkig tilde mama je op, zodat je een beetje net zo groot was.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hoi Stephan
Zo te zien was het een leuk feest
Je ziet er mooi uit zeg
Groetjes Heleen mama van Robin