Ikke soms zoooooooooo zit te suffen!

Ik heb even een probleem met mijn Internet explorer. Die wil me sinds 3 dagen namelijk niet meer dan 1 venster openen( kan dus niet ikke bennen en naar bv een teletubbie Po zoeken tegelijk ). Dus ben ik al de hele avond aan het zoeken waar het aan ligt. Begin me er echt aan te ergeren. Bedenk ik me ineens dat ik op mijn pc ook win 98 heb staan en daar werkt de internet explorer wel naar behoren. Stom he ! Laat ik wel naar de win xp explorer kijken door mijn broertje als ie er weer is. PFFFFFFFFFFF kan ik toch nog lekker effe alles tegelijk doen.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Hihi, je bent niet de enige hoor!
Je moest eens weten hoe vaak ik zit te suffen
Gelukkig ben je eruit en kan je weer doen wat je wil (namelijk 3 dingen tegelijk, haha!!!)

Veel plezier!

Groetjes, mamma van Stephan

ja dat lijkt me ook lastig zeg als je geen drie dingen meer tegelijk kan doen. pfff maar gelukkig kan dat nu weer.

Ach, dat is nog niets vergeleken met mijn man. We hebben de hele pc geformatteerd omdat de internetverbinding gek deed en later ontdekten we de oorzaak: of je stopt de stekker erin (kennen jullie die kreet uit een oude reclame nog?)!

Succes met je zoektocht naar PO!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Aaah neeeeeeeeee Carola, dat méén je niet!!! Hahahahahahahaha!!!
Sorry hoor maar ik zie het echt helemaal voor me
Hoe reageerde je man eigenlijk toen jullie erachter kwamen dat de stekker er niet in zat? En wie ontdekte dat eigenlijk? Hihi, ben nu wel nieuwsgierig

Groetjes, mamma van Stephan

Hij is dan nog wel zo, dat ie het wel durfde toe te geven toen ie de fout had ontdekt. Maar, er was natuurlijk wel een maar, er is nog iets niet goed met onze p.c., zegt ie, maar hij kan het mij niet helemaal uitleggen wat dat nou is.

Ik heb voor de zekerheid al mijn belangrijke documenten maar op diskette gezet, want hij moet dus nog een keertje de p.c.-techneut gaan uithangen.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hahahaha das wel een hele goeie, of je stopt de stekker irein. Hier wordt ie de komende week ook weer geformatteerd, want ik denk dat ik met het weggooien van verschillende dingen in mijn anntivirusprogramma een paar belangrijke delen verwijderd heb, maar ja we zien wel. Ikke kan in ieder geval nog internetten en anders doe ik het via windows 98 ( ik heb ze immers allebei erop )

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003