Ikke maandag en vandaag

de kindjes op de peuterspeelzaal geschminkt heb!

Vandaag en maandag heb ik de peuters geschminkt in verband met de carnaval. De kinderen mochten allemaal verkleed komen. Het was heel erg leuk. Jammer genoeg ben ik en de leidsters vergeten om het fototoestel mee te nemen. Dus helaas geen mooie plaatjes.

Ik heb cowboys, princessen, clowns en fantasie gezichten geschminkt. Met 2 moeders hebben we een aantal kids geschminkt.
Ik vond het erg leuk. En Daan die dacht oh wat leuk mama op de creche. Heel gezellig met de kids. Want vandaag werd er ook popcorn gemaakt. Lekker smullen.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Tuurlijk het is weer carneval!
hier ik het noorden vieren we het allemaal niet zo uitbundig als bij jullie in het zuiden van het land.
Jammer dat je gen foto’s heb, was wel nieuwsgierig naar je sminkkunsten.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Wat grappig!
Had ik wel willen zien,
en ik geloof best dat ze er allemaal prachtig uit zagen!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

leuk hoor!! het zou vast helemaal geweldig zijn geweest!!
lieve groet janneke en hannah

he wat leuk zeg ,jammer dat jullie geen fototoestel bij jullie hadden .maar het zal ongetwijfeld heel leuk zijn geweest .veel plezier met carnaval .diana hoe is het met je zwangerschap .alles oke ???

groetjes marielle mama van
10-10-01

wat zul jij, maar ook de kinderen genoten hebben!!
Heerlijk.

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Hoi Tanja,

Ik ben nu 21 weken zwanger. Alles gaat goed. Alleen tillen en bukken is een probleem, want dan schiet ´t in mijn onderrug.

Ik krijg al een aardig buikje. De meeste vinden het een klein formaat. Ik vind mijn buik groot genoeg.

Groetjes,

Diana moeder van Daan