Ikke is trots op mijn broer en zus!

Hoi,

Hier even een berichtje van Stephan.
Ikke is niet “trots op mijn kind” natuurlijk (zoals deze rubriek heet) maarre…wel heel errug trots op mijn grote broer en zus!

Deze foto is vorige week genomen.
We waren de eendjes aan het eten geven in Hattem, waar mijn opa en oma en tante altijd Jeu de Boulen.
Veel eendjes joh!

En deze foto was van afgelopen zondag.
Toen gingen we onverwachts kaas-fondueen bij mijn tante.
Cheyenne was ook mee en had dat nog nooit gedaan.
Maar ze vond het errug lekker!
Wat een lachebekje hè
O ja, mijn oma staat ook op de foto!

Knuffel van Stephan!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 24 Feb 2005 14:43:02

gezellige foto’s bieb,had ze al op stephans page gezien.maar wel leuk zoveel eendjes daar zeg,moet ik hier soms ver zoeken

en lekker kaasfondu hmmm

Ja, hier hebben we ook in de buurt een houten bruggetje dat ik vroeger het “eenden-bruggetje” noemde omdat ik daar altijd de eendjes ging voeren met mijn opa samen.
Nou, ik ben d’r een paar keer geweest met Steef maar eh…errug weinig eendjes meer te bekennen hoor!
Maar in Hattem dus volop!
Wel een stuk of 40 tegelijk 2 weken terug!

vroeger was dat hier ook waar ik woonde heel veel maar nu niks meer,zullen wel allemaal naar hattum zijn verhuisd

Lol
Dat zal het zijn

Hee wat een gezellige boel weer. Leuk hoor ( en lekker ) Hier zijn haast geen eendjes meer en dat terwijl de beek hier tegenover ligt. De eendjes zijn met de vogelpest allemaal weg gehaald. Pff sneu he !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Leuk hoor zo’n broer en zus, lekker samen eendjes voeren.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Leuke foto´s zeg.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

leuke foto’s hij had het erg naar zijn zin zo bij die eendjes,leuk hoor,geniet nog volop van hem over ruim 3 maandjes gaat hij naar school,dat zou je erg missen in het begin.
groetjes Bibi

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Ja, idd.
Maar gelukkig hoeft hij na de zomervakantie pas te beginnen op zijn nieuwe school (ikke blij )
Dat is omdat hij eind juni pas jarig is. Einde van het schooljaar dus…