Ikke in de ouders van nu sta

Ik heb een abbo op de Ouders van nu, als sinds ik 12 weken zwanger was of zo, maar nu stond er laatst een stelling in. Breng jij je kind naar de creche om even geen mamma te hoeven zijn. Dus ik dacht ja dat doe ik en ik reageer. Zit ik net heerlijk in de zon de nieuwe ouders van nu te lezen en deze stelling was nu behandeld. Zie ik als antwoord dat een stel 2 keer per jaar een week vrij neemn en hun dochter naar het kdv stuurt. He dacht ik dat doe ik ook, keek ik beter zie ik mijn eigen naar eronder staan

Groetjes,

Michèle

haha wat grappig! Heb je dan op de site gereageerd op die stelling? Wel appart zeg om ej naam ineens in dat blad terug te zien

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Nou ja je kon mailen en dan je mening geven en dat heb ik gedaan. En ja is zeker grappig. Deze bewaar ik wel denk ik

Groetjes,

Michèle

Leuk! Ik ga meteen kijken…

Een oud-collega van mij staat met haar bevallingsverhaal in de Viva Mama van deze week. Ook zo apart om een bekende kop in zo’n blad te zien staan.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Wat leuk en indd sta je dan best raar te kijken

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

@ mriek het is maar een heel klein stukje hoor maar wl leuk inderdaad.

Groetjes,

Michèle

wat gaaf michele!
ik doe rico niet naar het kdv maar straks wel naar de peuterschool
dat doe ik voor hem EN voor mezelf

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Moet je ook doen inge en lekker van genieten ook. Ik bedoel je kan niet 24-7 opgeladen zijn. Dat houd niemand vol.

Groetjes,

Michèle

nee dat is waar en moet je nagaan dat ik dat tot nu toe wel zo gedaan heb.
nooit uit logeren gedaan of iemand laten oppassen,
ja als ik bij mijn ouders ben ga ik s’avonds als rico in bed ligt wel iets doen een paar uurtjes.
of soms met mijn moeder winkelen en dan past opa een uurtje of anderhalf op

Ohhh Inge het is heeeeeeeeeeeeeeerlijk als je kind even naar de peuterspeelzaal is… Ik kan dan heerlijk rustig boodschappen doen, of even in huis bezig maar zoals aan komende woensdag ga ik heerlijk bij een vriendin op de koffie…:smiley:

Daar moet je echt van genieten meid!

En Michèle, wat leuk dat je in het blad staat… Ik krijg nog steeds gratis zo`n blad volgens mij is dat ook Ouders van Nu… maar weet het niet zeker… Leuk hoor!!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ouders van nu is niet gratis, althans nie voor mij Moet je me maar eens uitleggen hoe je dat doet…

Groetjes,

Michèle

ik heb tot rico anderhalf was wij jonge ouders ontvangen,
misschien is dat wat je bedoeld?

@michele: ouders van nu is idd niet gratis.
wij jonge ouders is dat volgens mij wel totdat je kind 1 wordt, maar ik had toen zo’n aanbieding dat ik het een half jaar gratis kon verlengen.

Ja dat zou kunnen, ik heb die nooit gehad, ja in mijn zwangerkadoos geloof ik maar meer ook niet Enne ouders van nu vind ik zo ie zo een heel leuk blad, leest lekker weg en staat heel veel in waar je wat aan hebt.

Groetjes,

Michèle

Cool dat je erin staat Michele! Ik stond toen ik 17 was ofzo een keer in de Yes, met mijn volledige naam. Ik had gevraagd hoe je naar een training van AJAX kon, omdat ik fan was van Marciano Vink en Marc Overmars. Ik had niet gedacht dat ik er zo in zou komen en vond het toen ook even minder, omdat mijn zus meteen begon van: ‘He aanstelster, wat een stomme brief!’

Ik heb de Ouders van Nu niet, alleen dat gratis blad dat inderdaad in de kadodoos zit (WIJ jonge ouders?). Is wel leuk om te lezen vind ik!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Welke ouders van nu of wij jonge ouders?? Ik heb een abbo op de 9 maandenbeurs genomen toen.

Groetjes,

Michèle

Wij Jonge Ouders bedoel ik! Ouders van Nu ken ik niet zo…

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh ik vind het erg leuk ouders van nu

Groetjes,

Michèle

Jaa dat bedoel ik Inge… Wij jonge ouders!!! hihihi foutjeeeee…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Wat grappig Michèle, ik zat hem namelijk te lezen van de week, en ik zag dat stukje staan, en je naam eronder.

En toen dacht ik al: dat is denk ik Michèle van ikkeben
Ik dacht namelijk dat jij zoiets weleens gezegd hebt op ikkeben.

Grappig!

Liefs, Anne

Ga gelijk even kijken. Heb hem al wel in huis, maar nog geen tijd gehad om te lezen.
Wel grappig hoor.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers