Heb 2 weken geleden een paar schoenen gekocht voor Lucas.
Nu blijkt vandaag dat die schoenen te klein waren en veel te smal voor zijn voetje.
Kwam ik achter toen ik in een andere winkel nog een paar schoentjes kocht in de uitverkoop.
Die verkoopster vertelde me dat de schoenen te klein waren en heeft het ook laten zien.
Geen wonder dat het stiksel boven op het schoentje al los laat. Zat veel te strak op zijn wreef.
Ga je naar een winkel die al heel lang bestaat, verstand heeft van zaken (althans, dat dacht ik).
Ik ging natuurlijk terug, moest sowieso omdat het stiksel al los was.
Er werd nog niet eens fatsoenlijk naar mijn verhaal geluisterd!
Ze kon het stiksel wel laten maken maar dat was het.
Dus ik vraag, hoe zit het dan met het feit dat de schoenen al te klein waren toen ik ze kocht.
Wordt het schoentje onder tegen de voet van Lucas gezet en er wordt gezegd: “die zijn groot genoeg”.
Nou ja zeg! Iedereen weet dat je een kind dat schoentje aan moet doen en moet laten staan.
Toen ik dat op een nette manier zei kreeg ik me toch een grote bek!
Zij had er verstand van, zat al 25 jaar in het vak en ik maakte haar uit voor leugenaar. PARDON OUWE TANG!!!
Ik was wel zo kwaad dat ik ben omgedraaid en ben gegaan.
Lucas zei nog wel: "die mevrouw doet gillen!"
Hahahaha, nu moet ik daar toch wel om lachen. Ben blij dat ik rustig ben gebleven, anders had hij dat ook nog rond verteld
Ben wel blij dat ik rustig ben gebleven, kon haar wel wurgen.
Zij verkopen mij te kleine schoenen, ik ga uit van hun vakkundige advies en ik word de dupe.
Ik vind dat niet eerlijk maar ik kan er niks tegen doen! En daar kan mim heel boos om worden!
Dat is dan 2 keer 40 euro in 2 weken.
Kan ik ff vangen! Ochja, tis toch al een dure maand
Groetjes van een hele boze maar afgekoelde Mim