Ikke heb werk! JOEPIE

Nou sinds gister is het zover ik heb weer een baan. Gister op sollicitatiegesprek geweest en dat beviel blijkbaar zo goed dat ik binnen een half uur werd gebeld met de mededeling dat ik as. woensdag kan beginnen.
Als secretaresse voor 2 dagen in de week bij een woningcorporatie. Ben echt helemaal gelukkig, dit geeft in ieder geval weer wat rust.

Voor Daan is het nog steeds lastig. Het is inmiddels twee keer voorgekomen dat er toezeggingen worden gedaan door aannemers maar die later dan weer worden ingetrokken. Erg frustrerend dus!
Volgende week heeft hij nog werk maar daarna is het maar weer aankijken.

Wilde het weer even kwijt.
Probeer nog steeds meer op ikkeben te komen. Maar de afgelopen week nogal met een behoorlijk keelontsteking met een zware tik van de griep maar dan nog net niet helemaal zeg maar. In ieder geval genoeg om je behoorlijk belabberd door te voelen. Gelukkig gaat het nu weer iets beter, alleen nog lekker aan het hoesten tot ik bijna de dievenmoord stik hahaha nou ja t scheelt niet viel

liefs,
Rinske

Gefeliciteerd met je baan, goed zeg! En dat in deze tijden, super! Lekker, 2 daagjes aan het werk en de andere dagen lekker aan de kleine besteden. Zie ik het nou goed, hebben we wat te vieren!? Hoe dan ook,

Gefeliciteerd!!

je bedoelt de banner???
hahaha nee hoor dat is pure luiheid, moet nog steeds een nieuwe maken hahaha
we zijn inmiddels alweer een paar weekje verder

liefs,
Rinske

Gefeliciteerd meid! Inderdaad een hele rust. Stukje zekerheid met zo’n kleintej is wel heerlijk!

liefs

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Dat wordt trakteren!! … mmm lekkere bossebol gaat er hier best in!

Super meid … ben trots op je! Dalijk draaien jullie tijdelijk de rollen om (wat niet altijd leuk is) maar waardoor je wel een stukje zekerheid houdt! Ben blij voor jullie!!

haha nou moet zeggen dat ik gister dus ook gelijk lekker wat gebak heb gehaald, vond wel dat we dat even mochten vieren.
En idd wat je zegt als het nodig is draaien we de rollen gewoon om, dat heb ik al die tijd al gezegd. Natuurlijk werk ik liever niet fulltime maar als het nodig is dan is willen niet echt meer optie. Ach we blijven positief en dan komen we vast wel weer een keer in wat leuker water.

liefs,
Rinske

Gefeliciteerd meid, toch weer even een lastje minder. Enne duimen voor daan dat hij ook snel weer wat opdrachten heeft.

Groetjes,

Michèle

Gefeliciteerd meid superrrrrr!!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat fijn! Goed gedaan. Proficiat met je nieuwe baan!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Gefeliciteerd met je job
Heel veel plezier

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Wat super dat je zo snel weer werk hebt gevonden…gefeliciteerd!

Heb je ook al oppas gevonden voor die dagen?

Hoop dat dit je weer wat meer rust gaat geven.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Super Rinske! Zo zie je maar dat het geluk je ook weer toe kan lachen en jij was dus geknipt voor die functie aangezien ze meteen voor jou kozen! Ik hoop dat Daan ook weer meer opdrachten krijgt, dat brengt ook weer meer rust. Maar voor nu kun jij lekker aan de slag! Veel succes meis!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat lekker meid! Gefeliciteerd!!

Dankjulliewel voor de lieve reacties!!
Doet een mens goed

Sandra1980: Voorlopig gaat Lindsey op de dagen dat ik werk naar m’n moeder, totdat de opvang plek heeft en dan gaat ze daarheen.

liefs,
Rinske

Lief van je moeder dat ze voorlopig wil oppassen.

En ik hoop uiteraard dat Daan ook weer lekker wat opdrachten binnen kan slepen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers