Ikke heb Auwwwww

Van morgen naar de dokter geweest, gister avond kreeg ik ineens zo’n oor pijn, echt niet normaal.
Vanmorgen gelijk de dokter gebelt, want de hele nacht niet geslapen van de pijn. allebij mijn oren helemaal ontstoken, zelfs mijn gezicht helemaal dik. mijn god wat doet het zeer. toen ik zwanger was van jordy ook al een dubbele oor ontsteking gehad alleen toen mocht ik niks hebben, eerst wilde ze alleen oor druppels geven, maar toen ik vertelde 2 hele kleine kinderen te hebben, en een man wat niks kan en mag, zei ze onee geef gelijk ook een kuur mee pfff, maar hopen dat het gauw gaat helpen mensen wat doet dat zeer!!!

gaat echt lekker in huize de Kleijn

Tries

echt shit! Hopelijk is het snel over en ben je gauw van die ellendige pijn af. En inderdaad, oorpijn en kiespijn zijn de 2 meest heftige pijnsoorten, zegt men. (over dat tweede kan ik meepraten…) STERKTE!!! Jezelf nu maar lekker extra verwennen hoor!!!, Liefs, Corrine

triessss ik heb met jullie te doen
zit niet mee he

nou meis beterschap

groetjes bianca

He wat vervelend. Denk dat ik er zelf ook een heb. Maandag maar ff naar de dokter, kan dus ook niet slapen van de pijn. Vanavond mijn hoofdeinde maar es omhoog zetten, misschien helpt dat.
Het lijkt wel ofdat het heerst

Groetjes Miriam

Auw… Middenoorontstekingen? Kunnen ze het niet gelijk door gaan prikken? Dan ben je er tenminste vanaf. Pijnlijk, maar ja, wel gelijk er door heen. Of zijn het andere ontstekingen (ook ik ben zo´n oorklachten mens, ben soms ook doof aan een kant, jaaa dat wist je volgens mij nog niet eens he?).

Nou dame, heeeeeeeeel veel suc6 met de kuur, want oh oh oh wat kun oren toch dingen zijn, die je dan maar liever ff niet meer hebt…

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Heel veel succes en beterschap !!!
Groetjes, Bianca (mamma van Stephan)

nee moon het is mijn gehoorgang dus aan de buiten kant zeg maar… vandaag weer gebelt en pijnstillers gekregen als het goed is moet morgen het kuurtje wat doen hopen dan maar heb ook hoge koorts ik hoop dat het alleen van mijn oren is maar ben er bang voor dat ik echt de griep ook heb, want voel me echt hondsberoerd…

ga dus weer mijn bedje in morgen gaat jordy een dagje naar opa en oma dus kan ik misschien een beetje in bed blijven…

Liefs Tries

Och meissie toch, klinkt inderdaad wel een beetje als griep erbij. Morgen lekker in bed en proberen om het een beetje uit te zieken. De griep die nu heerst is heel hardnekkig.

Beterschap!!!
Groetjes Miriam

Ik ben ook al ziek geweest van “de griep”. Hier heerst een maag/darm virus. Wat te merken is ook. Wow! De hele dag zit je op de plee… En ziek en misselijk bah. En bijna iedereen die ik hoor, hier in Amersfoort dus, die ik ken, hebben er ook al last van! Ik hoop heel erg, dat de jongens het niet krijgen nu, anders hebben ze geen sinterklaasavond vrees ik… En dat is jammer voor ze he.

Dus het is iets anders Tries? Getver zeg. Nou, sterkte maar weer…

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Tries…HEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEL beterschap, hoop dat je je snel weer goed voelt!!

Dikke kus, Els

Ogossss, het houd echt nooit op he

Beterschap meis!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

hoi Tries, hopelijk gaat het wat beter met je als je dit leest. Nogmaals veel beterschap!