Ikke gisteren heel zielig was

Gisteren moest ik werken. Het ging heel goed. Was wel de hele ochtend wat misselijk maar dacht dat dat van de hongen kwam. Enne om 15 uur was het raak. Ik was aan de schijt ( ja sorry voor de benaming maar ik heb er geen andere woorden voor). Voelde me hondsberoerd en het werd alleen maar erger. Ook nog 4x moeten braken. Tussen de patienten door hard naar de wc gerend. ALleen de laatste keer dat ik moest. Viel ik bijna flauw ( was onder mijn bruingebrande huid geel/wit). Mijn bazin is maar even bij mij komen zitten, ze vertrouwde het maar niks. Nou ik ook niet. Had me in geen tijd zo beroerd gevoeld. Ik was zelfs niet in staat om naar huis te rijden.
Uiteindelijk knapte ik toch op en kon ik eindelijk om 17:30 uur naar huis rijden.
Thuis wat bouillon gegeten en toen naar bed.

ALleen dacht ik dat ik zo kon slapen en zo lekker uit kon zieken. Niet dus. Daan werd om 22 uur wakker en had vreselijke last van darmkrampen waarschijnlijk op het kinderdagverblijf wat gegeten of gedronken wat hij niet mag hebben. Of de M&M van zondag (die zijn opa toegestopt had en van mij niet mocht ivm zijn allergie).
Dus mijn ziekte was ineens over en ik zorgen om Daan. Zetpilletje werkte binnen 10 min. Eindelijk had hij geen buikpijn meer en met een flesje melk was hij zo getroost.

Mijn man zat lekker in de garage te knutselen. Heb hem wel erbij geroepen (handig hé zo´n handsfree telefoon). Nou hij ook meteen in de rats (zorgen maken).
Gelukkig heeft Daan vanochtend kunnen poepen. Anders heeft hij hier nooit last van.

Nou dat was mijn verhaal.

Gelukkig voel ik me vandaag niet meer ziek maar heb wel overal spierpijn.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Jeetje, zul je net zien dat dan alles tegelijk komt en daarmee geen tijd hebt om zelf een beetje uit te zieken. Gelukkig werken die zetpillen altijd erg snel en kon je mannetje weer lekker slapen. Maar wat had je zelf nou dan ? Succes met je spierpijn !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Oef, wat kan je je idd beroerd voelen dan hè?
Vervelend joh!
Gelukkig maar dat je toch nog opknapte en naar huis kon rijden. En dat het met Daan ook snel weer beter ging na zijn zetpilletje.
Dat van die spierpijn, kan dat niet komen door het braken etc. ?
Ik heb dat wel vaak daarna…

Nou, hopelijk ben je dan ook gauw van die spierpijn af en voel je je snel weer helemaal de oude!

Groetjes, mamma van Stephan

P.S.
Schiet me ineens te binnen dat iemand mij laatst waarschuwde voor een epidemie (hoe schrijf je dat?)
Ik weet niet meer wie het was en wanneer exact, maar het ging om een virus waarbij je je 1 dag doodziek voelt, moet spugen en aan de diarree bent…
Moest ik nu aan denken nu ik jouw verhaal hoor…

Gewijzigd door - Bieb op 26 Jan 2005 13:23:20

Ja,

Ik denk dat ik knakworsten heb gegeten die niet goed waren. Mijn man had een dag dat ie zeer makkelijk naar de wc kon gaan, terwijl hij dat normaal niet zo heeft.

Maar dat van dat virus. Misschien wel ik weet het niet. Het gekke is dat ik net 4 dagen thuis ben en dan een virus heb? Geen idee.

Ik heb vanmiddag gerust, nu moet ik zeggen dat die spierpijn stukken minder is.

Bedankt voor jullie meeleven.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

hmmm, er heesrst inderdaad wel vanalles en hoor om mij heen ook braken en diarree , Maar ik las dat jeje al weer stukken beter voelt en de spierpijn bijn weg is (spierpijn kun je ook van griep krijgen!!)
Gelukkig was het snel voorbij !! gelukkig…

hopelijk voel je je al weer beter!

zeg vraagje: die zetpilletjes, is dat kinder paracetamol?
en werkt dat goed bij die krampen van Daan?

hier nl nu al tijdje geen krampen meer, omdat gioia niks binnenkrijgt wat niet mag, maar ja: dat gaat natuurlijk een keer “mis”.
en dan is het wel prettig te weten hoe ik haar zo snel mogelijk van de ergste pijn af kan helpen. vandaar dus.

mo

Hoe gaat het nu met jullie?

Groetjes van Heleen mama van Robin

Hoi Allemaal.

Ja het gaat weer hartstikke goed met me. Vandaag gaan we naar de Boerebroelof in Horn ( je weet wel carnaval met een boerenbruidspaar). Daan in overal en mamma als nette boerin.

DIe kinderparacetamol werkt bij Daan fantastisch. Alleen je moet um er wel goed in stoppen. Daan heeft nogal de neiging om die zetpil er weer uit te persen.
Maar het werkt heel snel. Binnen 15 min had ie al geen last meer.

Denk dat ze hem op KDV iets verkeerds hebben gegeven. Heb vrijdag dat nog eens duidelijk aangegeven dat ze er HEEEEL GOED op moeten letten dat ie niks verkeerds binnen krijgt.

Groetjes,

Diana moeder van Daan