Vanaf morgen tot en met maandag zullen jullie het hier even zonder mij moeten doen!
Ikke ben er even tussenuit, gezellig met manlief naar Engeland, dusssss tot dinsdag!
Kussies
Vanaf morgen tot en met maandag zullen jullie het hier even zonder mij moeten doen!
Ikke ben er even tussenuit, gezellig met manlief naar Engeland, dusssss tot dinsdag!
Kussies
ik heb al daaaag gezegt.
maar ik hoop dat jullie het heel erg leuk hebben.
Groetjes Gabriella en Jasper
we hebben het heeel gezellig, we zitten nu in Nottingham,we hebben al heel veel pubs van binnen gezien, gelukkig voor ons gingen ze allemaal om 23.00uur dicht anders zaten we e nu nog…Sofie vermaakt zich gelukkig ook bij Oma dus we zijn lekker aan het genieten(behalve de prijzen want die zijn eigenlijk niet te betalen hier)maar ach als je maar doordrinkt dan merk je het niet zo
Kussies
Goed eten, en veel water drinken krijg je geen kater hihihihi
Nog heel veel plezierrrrrrrrrrrrr Els
PS ik heb net een fles champagne enzo ingeslagen voor oud en nieuw, nog ff wachten…
Oh ik zou toch willen dat ik dat luste al is het maat voor de show, champagne, gezellie, maar krijg het alleen niet door mijn strot
Groetjes Nathalie
gezellie
geniet ervan lekker samen zijn.
heerlijk
Love for each other is the most important thing on this small planet we all share!