Ikke Dala, wie is jij?

Hallo!! Mijn naam is Dala, dat staat voor Daan van 17-04-02 en Lars van 03-04-04. Ik woon in het midden des lands en schrijf graag over mijn kinderen. Daan gaat binnenkort naar school en dan breekt er voor mij een geheel nieuw tijdperk aan…Dan wordt ik moeder van een schoolgaand kind! We zijn nog druk bezig met zindelijkheidstraining, zichzelf aan en uit leren kleden enz…en dan het regelen van naschoolse opvang…hoop hier het een en ander aan informatie te vergaren en steun…help, mijn kind gaat straks naar school…

DALA, Mama van DAan en LArs!

Welkom bij Ikkeben
Ik ben Heleen 33 en getrouwd met Ed samen hebben we twee zoontjes
Robin is 2 jaar en Justin is 11 weken
Veel lees plezier

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Welkom op ikkeben

Ik ben Tries 31 jaar (bijna 32) moeder van Jordy en Roy 4 en 3 jaar

Ik woon in zuidholland

Veel plezier op ikkeben kijk eens rustig in het rond er is genoeg te lezen denk ik zo hihi

Tries

Hoi en welkom.

Ik ben Marianne 23 getrouwd met Niels 22 en samen hebben we een zoon Ruben.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

welkom hier

ben bianca getrouwd met hans en samen 3 kindjes helaas 1 engeltje kevin* en 2 bengels dylan van 9 en kaitlyn van 5

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hoi hoi,

ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.
Wij wonen ook in Zuid-Holland.
Onze dochter gaat dit jaar ook naar de basisschool, zeker een spannende tijd.
Gelukkig duurt het voor ons nog even.

Veel plezier hier op ikkeben.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

hai dala,
ik zal me ook even voorstellen.
ik ben christa grtrouwd met melinda, we hebben een dochtertje van 6 maanden, diantha.

ik hoop dat je met net zoveel plezier op deze site leest, kijkt en meepraat als wij!

welkom.
groetjes van de mama`s van diantha

Welkom hier!

Ik ben Bianca, bijna 31 en ik woon samen met Peter.
We hebben 2 kids, Stephan van 4,5 jaar en Kaya is 7 weken.
Zoals je ziet heb ik dus ook sinds een paar maanden een schoolgaand kind
En het is inderdaad een hele verandering! (maar wel leuk hoor )

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

welkom hier

ik ben katinka 25 jaar woon samen met gerard
en heb een zoontje van 8 maand.

katinka

Hoi Dala

Ik ben Silvia 27 jaar samenwonend met mijn vriend Stefan 27 jaar en samen hebben wij een dochtertje genaamd Fleur

S.kouwenhoven

Hai, wat een stoere korte namen hebben je zonen!
Heeft Daan er zin in om naar school te gaan?
Lijkt me behoorlijk spannend, mijn kinderen (de oudste 2) gaan naar een Thaise school.

Groetjes Anne

Hoe vinden jou kinderen het op de Thaise school? Spreken ze de taal of is de voertaal engels…ben maar een leek…

Heb trouwens geen idee in hoeverre Daan het door heeft dat ie straks naar school gaat. Ik vertel het hem uiteraard wel, maar Daan is geen jongetje die een duidelijke reactie teruggeeft, die mag je raden! Denk wel dat het goed komt…

DALA, Mama van DAan en LArs!

De kinderen zijn de taal machtiger dan mama! Ze leren het al snel he, wel merken we dat ze echt stukken trager zijn in hun taal ontwikkeling hoor, maar dat komt ook omdat ze 3 talen gevoedert krijgen, dat vanaf het begin is heel zwaar m te verwerken, maar als ze het eenmaal hebben heb je dat maar mooi voor in je pocket!

Groetjes Anne