Ikke blijkbaar

effe heel druk ben met vanalles en nog wat. pffffffff we zijn net terug van een dagje Almere en Baarn, gisteren gewerkt en daarna meteen met Dropje naar de dierenarts want zijn haren vallen allemaal uit. Hij gaat waarschijnlijk helemaal kaal worden als reactie op de gebeurtenissen en de roet op zijn huid ( zal wel aangroeien als het goed is, maar hangt af hoe hij zich voelt en dat kan wel 6 maanden duren ) uhhhm verder ben ik aan de schilder geweest ( voordeur lekker blauw gemaakt ), ben ik weer aan het tegelen geweest in de keuken en dit kan ik morgen dan voegen en dan is dat weer klaar. Daan heeft afgelopen week weer een behandeling gehad in het ziekenhuis en deze lijkt in ieder geval iets teweeg te brengen, maar dat vertel ik morgen wel effe of zo. Nou zo blijf ik dus wel zoet, maar niet meteen steeds tijd om te reageren op ikke ben ( boehoeeeeeee ). Ach misschien met die regen en zo, dat er nu weer verandering in komt. Ik kijk wel elke dag effe.
Nou ja, info van niks, maar dan weten jullie dat ik er nog ben en zo.

Zooo As, vergeet je niet tussendoor te ademen?? hihi…

Nou ja alle drukte voor een goed doel toch?!

De behandeling van Daan slaat een beetje aan dus? Dat zou heerlijk zijn he!
Begrijp ik goed dat je ZELF aan het tegelen en voegen bent geslagen?? Knap hoor!
Oh en die Arme dropje, wat sneu zeg, en schrik niet dat ziet er dus echt raar uit zo’n kale kat, sneu hoor, moet ie dat ook nog meemaken!
Nou ja, info van niks, maar dan weten jullie dat ik er nog ben en zo. Ik vind het anders heel wat

Maar vergeet zeker jezelf niet he!!

Groetjes Nathalie & Co

Zo dan, lekker druk dus!
Dat van Dropje las ik al achter je msn-naam. Sneu hoor.
Aan de andere kant, als dat alles is en het wel weer aangroeit na verloop van tijd…dan valt het gelukkig nog mee!
Ik vind het nog steeds een wonder dat hij het allemaal overleefd heeft

Dat van Daan zou natuurlijk te gek zijn, als die behandeling aanslaat!
Ik duimmmm

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Zo bezige bij!
Wat een drukte allemaal, wel af en toe effe pauze nemen hé
Hihihi en dat zeg ik, 1 van de druktemakers in huize de Jong

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

quote:
Zooo As, vergeet je niet tussendoor te ademen?? hihi...

Nou ja alle drukte voor een goed doel toch?!

De behandeling van Daan slaat een beetje aan dus? Dat zou heerlijk zijn he!
Begrijp ik goed dat je ZELF aan het tegelen en voegen bent geslagen?? Knap hoor!
Oh en die Arme dropje, wat sneu zeg, en schrik niet dat ziet er dus echt raar uit zo’n kale kat, sneu hoor, moet ie dat ook nog meemaken!
Nou ja, info van niks, maar dan weten jullie dat ik er nog ben en zo. Ik vind het anders heel wat

Maar vergeet zeker jezelf niet he!!

Groetjes Nathalie & Co

Uhmmm had ik toch al eens ergens verteld dat ik zelf aan het tegelen ben ? Heb de badkamer en wc ook gedaan ( we hebben hier alles bijna vanaf de grond weer zelf opgebouwd, hahaha vraag mij maar eens hoe hier de water en stroomleidingen precies lopen )
Tja en Dropje, pffff hij heeft natuurlijk wel erg veel te verduren gehad en we zijn erg blij dat ie nog lekker bij ons is, maar inmiddels had ik bijna een abonnement kunnen kopen bij de dierenarts hahaha ( onze hond moest ook nog tussendoor want die heeft ergens pijn in zijn rug) Jaren was er niks met onze beesteboel, maar ja ze worden allemaal ook ouder. Tja en van Daan zijn rug zal ik zo wel effe verslagje doen ( hahaha voordat ik ga voegen of zo )

Ja ik wist dat jullie flink aan de kus waren 9andere keuken toch ook?) Maar ik dacht dat Daan dat in tijden deed dat ie het effe aankon (als die er al zijn) ofzo …
Maar knap hoor, echt top!

We willen best foto’s van je meesterwerk (hint)

Groetjes Nathalie & Co

quote:
Ja ik wist dat jullie flink aan de kus waren 9andere keuken toch ook?) Maar ik dacht dat Daan dat in tijden deed dat ie het effe aankon (als die er al zijn) ofzo ... Maar knap hoor, echt top!

We willen best foto’s van je meesterwerk (hint)

Groetjes Nathalie & Co

Hahaha flink aan de kus vind ik ook gezellie hoor Tja en Daan kan wel heel veel nog, maar wel in zijn eigen tempo en hij moet kunnen ophouden als het niet meer gaat, maar als het goed is komt daar weer verandering in. Tuurlijk helpt ie me wel waar ie kan joh. Jaaaaaaaaaaa en die hint is begrepen, eerst voegen nog !

Whaaaa leuke typVout Klus was het dus

Groetjes Nathalie & Co

hahaha zeker een leuke, als ik mocht kiezen dan wist ik het wel

jeetje Asje, waar haal je de energie vandaan meid?!?!?! Hoe is het met je voegen?

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 5th Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

adem in adem uit,jeetje je bent heerlijk druk bezig

arme dropje las het wel achter je msn naam en had gelijk ach gossie arm dropje
hij heeft nogal wat mee gemaakt…hoop dat het toch snel overgaat

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

quote:
Whaaaa leuke typVout Klus was het dus

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

uuuhhhmmm energie ??? Hahahaha moet gewoon eens allemaal gebeuren, ik word niet goed van al die halve dingen. Nou keuken is gevoegd ( net klaar ), nu nog strip eronder langs maken en de sierlijsten verven en er weer op. Dat doen we alleen niet meer vandaag hahahahaha.