Ikke blij ben

met me nieuwe wasmachiene en condensdroger .mijn oude droger was 14 jaar en me wasmachiene was met de verhuizing stuk gegaan .me zeepbak binnen in was stuk .en ja hoe lang houd de droger het uit, dus maar allebij nieuw

groetjes marielle mama van
10-10-01

Heerlijk joh!
Wij hebben geen wasdroger, vond het zelf niet nodig eigenlijk.
Maarre…nu we er zo’n klein poep en plas-beebje bij hebben mis ik het toch
wel hoor!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 03 Feb 2006 12:15:46

wat heerlijk alles nieuw!!
Ik zou niet weten wat ik zonder mijn droger moest!! Toen hij dan ook kapot was sleepte ik met mun natte was naar mun schoonmoeder, makkelijk. En meteen een nieuwe gekocht. Onze wasmachine staat dan ook twee keer per dag te draaien. dus heel veel was altijd.

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

heerlijk he, nieuwe apparaten!
ik ben 3 mnd geleden verhuisd enne…ja hoor ook de wasmachine.
heb meteen een nieuwe gekocht.
was er ook heel blij mee. m`n droger is wel een ouwetje, maar ja hij doet het nog!!

quote:
Wij hebben geen wasdroger, vond het zelf niet nodig eigenlijk

jeetje bieb, je weet niet wat je mist hoor.
die van mij draait echt elke dag.
mijn zusje heeft ook 2 kids van 4 jaar en 3 en halve maand en heeft ook geen droger!!!
zij vindt het ook niet zo nodig.
snap het niet hoor! gemak dient de mens toch??

Groetjes Christa, mama van

En na de verhuising zei de wasmachine hier ook van bekijk het maar!!
en de droger was toch al niet zo best meer.
dus hebben we alles ook maar weer nieuw moeten maar ja je kan echt niet zonder!!!
Moet er niet aan denken sta je schrobben op zo’n ouderwets plankje hahahaha

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

quote:
Moet er niet aan denken sta je schrobben op zo'n ouderwets plankje hahahaha

ja, zie je bieb al staan hihihi.
het is echt een duizendpoot hoor!!

AL die was, Al dat geklets op AL die forums!!!

LANG LEVE DE WSMACHINE EN DROGER!!!

Nog regelmatig verteld mijn oma hoe ze de hydrofielluiers uit moest wassen, elke dag weer. Soms tot vervelends toe, maar ja, het was natuurlijk ook niet leuk…

Bieb, dit is dus eigenlijk een tip voor jou!! Voor als je gaat verhuizen. WEES VOORZICHTIG MET JE WASMACHINE!! Het lijkt wel of iedereen die verhuisd een wasmachine verliest… (de onze heeft het trouwens overleeft…)

Ik was het eerst ook met bieb eens wat betreft:

quote:
Wij hebben geen wasdroger, vond het zelf niet nodig eigenlijk

Toen wij een half jaar geleden verhuisd zijn, hebben we hem wel meegenomen, maar eerst niet aangesloten. Laten we eerlijk wezen, die dingen vreten stroom!! Martin heeft 5 lange wasllijnen op zolder gespannen, en daar kan ik alles kwijt. Maar
na een maand of 3 heeft Martin de droger toch maar weer aangesloten! Veeeel makkelijker, HOERA ZACHTE HANDDOEKEN!!!hihi

Groetjes Charon,
mama van:
Thomas (3)
en Robin (1)

o heerlijk die harde handoeken heb je tenminste het idee dat je droog bent en die dooie huidcellen gaan ook gelijk mee hahahahaah!!
maar ik ben met je eens heel handig!! mijne is in de kraamweek kapot gegaan te veel over uren denk ik ahhahaha!!!

he tanja heerlijk allees nieuw kan je weer ff vooruit!!
lieve groet Janneke en hannah

quote:
o heerlijk die harde handoeken heb je tenminste het idee dat je droog bent en die dooie huidcellen gaan ook gelijk mee hahahahaah!!

en voor je het weet heb je geen huid meer over whahahaha…
Nee doe mij de lekker zachte handdoeken uit de droger maar.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

whahahahaahaha!!! ja inderdaad…nee hoor zo hard droog ik niet af
groetjes j en h

he janneke, ik heet marielle, mijn dochter heet tanja .maar goed bedoelt hoor

groetjes marielle mama van
10-10-01

hahahahahaha o sorrryyyyy hahahaha blunder
lieve groet Janneke en Hannah

Ikkekan niet zonder mijn droger!!!
Nu kan ik alleen of wassen of drogen, maar in het nieuwe huis kan het allebei tegelijk; BETER!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

Ik heb een droger en kan ze beide tegelijk aanzetten, maar we gebruiken die droger echt haast nooit.

Hmmm…zachte handdoeken…WATJES!!!
Nee hoor, grapje

Enne Christa? Mij zie je inderdaad niet schrobben op zo’n plankje zoals ze vroeger deden

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

quote:
Moet er niet aan denken sta je schrobben op zo'n ouderwets plankje hahahaha
ikke was het niet hoor bieb!