Ikke ben :-)

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en kom me dus even netjes voorstellen.
Mijn naam is Angelique en ben 28 jaar oud, woon in berkel en rodenrijs, ondertussen ben ik nu 3 maanden zwanger en dus nog 6 maandjes te gaan.
Verder is manlief en ik natuurlijk ook helemaal gelukkig en leven we op een roze wolk (of blauwe hihihihi)
Verder heb ik 4 katten 2 fretten een hamster en 2 aquariums.
Nou mochten jullie nog vragen hebben stel ze dan gerust.

Groetjes Angelique

Angelique Nienhuis

Welkom op Ikkeben. Ik vind het een onwijs leuke site waar ik veel informatie vandaan heb gehaald.

Ikkeben Judith, sinds 2 juli vorig jaar moeder van Anna. Wij wonen in het mooie Drenthe en ik werk voor 27 uur in de week.

Werk jij ook en ga je na je bevallings verlof ook weer aan de slag?

Hoi Judith,

Bedankt voor je berichtje, ja ik heb ook al een beetje rondgeneust op de site en ik zag al dat je er een hoop leuke info vandaan kan halen…
Oooh wat leuk, dus anna is pas jarig geweest, was vast een knalfeest…

Ja ik werk normaal gesproken bij de bso voor 22 uur, maar vanmorgen heeft de arts geconstateerd dat ik bekkeninstabiliteit heb (kon al een maand of 2 moeilijk lopen)
Dus mag voorlopig niet meer werken.
Ik moet nog even afwachten hoe het zit na de bevalling, als alles goed is ga ik wel gewoon weer aan de slag, zo niet dan moet ik nog even kijken wat ik ga doen.

Groetjes angelique

quote:
Welkom op Ikkeben. Ik vind het een onwijs leuke site waar ik veel informatie vandaan heb gehaald.

Ikkeben Judith, sinds 2 juli vorig jaar moeder van Anna. Wij wonen in het mooie Drenthe en ik werk voor 27 uur in de week.

Werk jij ook en ga je na je bevallings verlof ook weer aan de slag?

Angelique Nienhuis

Het was inderdaad een groot feest toen Anna 1 jaar werd! We hebben er met ons allen van genoten.

Naar voor je, dat je bekkeninstabiliteit hebt. Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook erg last gehad van mijn bekken. Welliswaar meer in de rug, maar des ondanks niet minder vervelend! Sterkte met je bekken en geniet maar lekker van je zwangerschap! Wij wisten trouwens ook niet wat het was, een jongen of een meisje.

We dachten zelf dat we een zoontje zouden krijgen, maar we zijn niet minder blij met ons mooie wonder!! Hebben jullie een idee wat het is? Natuurlijk is de gezondheid het belangrijkste!!

Hoi hoi,

ja dat geloof ik zomaar, ik zal ook echt niet kunnen wachten tot ik dat soort feestjes kan geven, hihihihi…

Ja dat schiet echt niet op, zit maar thuis een beetje te zitten, ik kan nu wel genoeg tijd vrij maken voor mijn hobby (kaartjes maken)
Ook kan ik nu een beetje huiswerk maken, ik doe een BBL opleiding voor kinderopvang, nu hebben we schoolvakantie, maar moet even kijken hoe het gaat lopen met mijn bekken.

Hoe zijn jullie er uiteindelijk achter gekomen dat je last had van bekkenpijn?
Ik ben eerst door de huisarts doorverwezen naar de gewone fysio, en dat was dus niet goed, want volgens de huisarts kon ik nog geen last hebben van bekkenpijn, maar uiteindelijk blijkt dus dat je dat al kan hebben vanaf de eerste zwangerschapsdag.

Ik heb echt geen idee wat het kan worden, het maakt me ook echt niet uit, ik vind het allebei even leuk, en idd het belangrijkste is dat het gezond is.
Wel bestaat de kans dat het een tweeling is, omdat mijn moeder er ook 1 is van een tweeling, dus dat is erg spannend.
Maar 4 augustus hebben we de eerste echo en dan zal het blijken, ben echt heel erg benieuwd.

Maar zodra he kan, wil ik wel weten wat het is hoor, ik heb zulke leuke kleren gezien, ik wil echt graag weten wat het is en mijn man ook.

Nou ik probeer lekker te genieten, met het weer komt het wel goed, hihihi,. lekker in de tuin zitten en rustig aan doen.

groetjes angelique

Angelique Nienhuis

Precies weet ik het niet meer, maar ik had al snel last van mijn rug. Ben uitendelijk bij de huisarts geweest en die zei tegen mij dat het mijn bekken waren, alleen dan aan de achterkant. Ook heb ik het aangegeven bij mijn verloskundige. Ze zeiden beide dat het de bekken waren. Dus ik kan me een klein beetje voor stellen hoe jij je voelt! Al is echte bekkeninstabiliteit nog vervelender!

Ik wile perse niet weten wat het is, omdat ik zelf het idee had dat als je bezig bent met bevallen dat je dan de gedachte krijgt: het is toch een jongetje/meisje! Nu had ik zoiets van: wat zou het zijn… Mijn man wilde het eigenlijk wel weten, maar zoiets geheim houden voor de ander, lijkt me niet verstandig. Plus het feit dat je snel je mond voorbij kan praten.

Nou ik had dus de discussie met mijn dokter, die zei dat dat nog helemaal niet kon, en uiteindelijk blijkt dus dat het al kan vanaf de eerst dag dat je zwanger bent.
Maar goed, veel rusten doet wonderen, en weinig lopen ook wat wel wat minder is natuurlijk want ik zit wat dat betreft aan huis vast…

Nee dat idee heb ik dan weer niet, ik ben echt zo benieuwd, het maakt echt niet uit wat het is.
Ja je mond voorbij praten in dat soort dingen is heel makkelijk want je noemt het toch al wel zij of hij hihihih.
Nou wens je nog een fijne dag vandaag en tot mails.
groetjes angelique.

[/quote]

Angelique Nienhuis

Veel succes met je zwangerschap en doe het maar rustig aan, bekkeninstabiliteit is niet niks!! Ik kon ook niet lang lopen, zitten of liggen toen ik zwanger was van Anna. Het enige wat je kan doen, is het rustig aan doen. Dat is het beste voor jou en je kindje!!

Geniet lekker van je zwangerschap en veel plezier hier op ikkeben, we komen elkaar wel eens weer tegen!