Hoi hoi,
ja dat geloof ik zomaar, ik zal ook echt niet kunnen wachten tot ik dat soort feestjes kan geven, hihihihi…
Ja dat schiet echt niet op, zit maar thuis een beetje te zitten, ik kan nu wel genoeg tijd vrij maken voor mijn hobby (kaartjes maken)
Ook kan ik nu een beetje huiswerk maken, ik doe een BBL opleiding voor kinderopvang, nu hebben we schoolvakantie, maar moet even kijken hoe het gaat lopen met mijn bekken.
Hoe zijn jullie er uiteindelijk achter gekomen dat je last had van bekkenpijn?
Ik ben eerst door de huisarts doorverwezen naar de gewone fysio, en dat was dus niet goed, want volgens de huisarts kon ik nog geen last hebben van bekkenpijn, maar uiteindelijk blijkt dus dat je dat al kan hebben vanaf de eerste zwangerschapsdag.
Ik heb echt geen idee wat het kan worden, het maakt me ook echt niet uit, ik vind het allebei even leuk, en idd het belangrijkste is dat het gezond is.
Wel bestaat de kans dat het een tweeling is, omdat mijn moeder er ook 1 is van een tweeling, dus dat is erg spannend.
Maar 4 augustus hebben we de eerste echo en dan zal het blijken, ben echt heel erg benieuwd.
Maar zodra he kan, wil ik wel weten wat het is hoor, ik heb zulke leuke kleren gezien, ik wil echt graag weten wat het is en mijn man ook.
Nou ik probeer lekker te genieten, met het weer komt het wel goed, hihihi,. lekker in de tuin zitten en rustig aan doen.
groetjes angelique
Angelique Nienhuis