Ikke ben

ikke ben lisanne
ik heb het al eens gevraagd maar dat is lang geleden en ik ben er ook een tijd niet hier geweest dus mogelijk heb ik een paar reacties niet gelezen

ik had een vraagje hadden jullie toen jullie jonger waren rond de 13 al bedacht hoeveel kinderen je later wilde? jongesn of meisjes? de namen enz.

ik heb dat namelijk wel ik weet nu al de namen en dat ik 3, 4 of 5 kinderen wil
is dat raar? ik hoop dat ik later dezelfde namen nog leuk vind ik vind namelijk voor meisjes de namen
Rosalie, Sofie en Anouk
leuk en voor jongens
Ruben, Kevin en Jesse

Lisanne

Gewijzigd door - lisanne92 op 05 Dec 2005 15:43:34

Hoi Lisanne,

Ik had vroeger inderdaad ook al namen bedacht voor als ik kinderen zou krijgen.

Voor een meisje vond ik Jasmijn en Kimberley erg leuk en voor een jongen was Thomas mijn droomnaam.

Daar is helemaal niks van terechtgekomen want die namen vind ik nu helemaal niet leuk meer. Thomas zou nog wel gaan, maar zo heten al zoveel jongetjes, dus dat viel alsnog af.

Wij hebben nu 2 meisjes: Marleen is 2 jaar en Ilse is 10 maanden.

Uiteindelijk heel andere meisjesnamen gekozen dus!

Ik wilde altijd 4 kinderen, maar ik ben nu 37 en dan heb je ook meer risico op aangeboren afwijkingen als je dan nog zwanger wordt, dus we houden het maar gewoon bij onze 2 kerngezonde dametjes. We voelen eigenlijk wel dat ons gezin nu ook compleet is. Daar hebben we niet nog 2 extra kindjes voor nodig.

Groetekes, Sje (mama van Marleen en Ilse)

http://www.ikkeben.nl/ShowDetail.asp?NewsId=1572

daar staat je poll, daar kan je hem nalezen.

groetjes Kim, mama van

en

Hoi Lisanne.

Het is helemaal niet zo raar dat je zo denk, toen ik een jaar of 8 was vroeger zei ik altijd dat ik jong moeder wou worden en die wens is altijd gebleven.

Nu heb ik dan ook een zoontje van bijna 5 maand en die hebben we RUBEN genoemd
dus gezien je namen heb je een goeie smaak !!!

Mare wil niet al te snel geniet ook nog van het leven!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.