Ikke ben

mama van twee lieve maar zo ondeugende jongens van 1,5 jaar
Ja, jullie lezen het goed, Coenraad en Aylan zijn op dezelfde dag geboren in 2003 en wel op 12 december. Veel te vroeg met 30 week en 5 dagen waardoor ze nog 6 weken in het ziekenhuis verder moesten groeien.
Van die snelle Jelles zijn het altijd gebleven zijn niets achter op leeftijdsgenootjes misschien iets in lengte en gewicht maar verder zeker niet!

Vanwaar ik hier kwam rondneuzen?
Die bengels van ons zijn enorm levenslustig en echte boeven waren daarstraks aan het smijten met hun speelgoed en zocht naar informatie over baldadige peuters. Zodoende, heb ondanks dat ik veel op het net ben nog nooit van deze Nederlandse site gehoord en was nieuwschierig.

Verder zullen jullie me wellicht beter leren kennen op het forum als ik op een topic reageer.

Voor nu iedereen een plezierige dag hoop op mooi weer zeker voor de vakantiegangers onder ons!

Goetjes,
Frya

Oh wat leuk 2 van die boefjes!!
Nou welkom hier, leuk dat je je zo uitgebreid aan ons voor hebt gesteld!!
Ik ben nathalie 30 jaar (oeps) getrouwd met arno sinds 7 jaar, en samen zijn wij trotse ouder van Demi en Milan, en we wonen in brabant!

Groetjes Nathalie & Co

Hoi Frya!

Welkom hier!
Je naam en die van je twee zoontjes komen me erg bekend voor. Ik denk dat jij ook een beebiesite voor ze hebt of niet?
Gezellig dat je hier mee komt kletsen
Ik ben dus Bianca, 30 jaar en ik woon samen met Peter en ons zoontje Stephan (is net 4 jaar)
Ik ben zwanger van onze tweede, een meisje, Kaya.
Eind november hopen we haar “live” te kunnen bewonderen
Ongeveer 2x per week zijn hier ook de twee kids van Peter (half-broer en half-zus van Stephan dus )
Toevallig is dat ook een tweeling, alleen zijn zij net 10 jaar geworden

Heel veel plezier hier!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

hoi ik ben ingrid 35 jaar jaar ben getrouwd met henk en samen hebben we een zoon van 4 jaar marco geheten
we wonen in limburg

groetjes ingrid

Welkom!! Mijn voorstel bericht staat hier ook Onze Lieke (de jongste) is 6 weken te vroeg geboren…!

Groetjes en veel plezier!

Liefs Moos!!, mv Nikki, Barry, Lieke & ? (26 weken)

hoi hoi,

ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.

Veel plezier hier en ik hoop dat je vindt wat je zoekt.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

hoi frya
welkom hier ,zo een tweeling ,dat is een hoop werk, maar erg leuk lijk me .ikke ben marielle bijna 37 jaar ben getrouwd met martin en samen hebben we een lieve dochter tanja die in oktober 4 jaar wordt .veel plezier hier

groetjes marielle mama van tanja

hoi
lijkt me ook gezellig druk met die van die knaapjes !!!
ik ben jessica mama van stef 2 jaar en lars 3 maanden veel plezier hier!!

liefs jessica

Hoi Frya,

Wel gezellig met twee van die boefjes joh, maar ja als ze dan baldadig worden …
Welkom op de site. Ik wens je veel plezier hier en verdere uitleg over mij staat bij MAMA VAN.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Hoi hoi
welkom hier
Ik ben Heleen(32) getrouwd met Ed(36)
En mama van een zoontje die Robin heet(19 maanden)
In oktober mogen we onze tweede verwelkomen
Heel veel plezier hier

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

hoi frya,
ik ben maureen ( en ook de helft van een tweeling)
ik ben 31 en getrouwd. ik heb drie jongens… fabiano ruim 3 jaar, alessandro bijna 2 en gennaro 7 maanden… lekker drukjes maar wel heel erg leuk.

veel plezier hier op het forum…

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

Welkom Frya en veel lees-en schrijfplezier hier.

Ik ben 32 jaar en moeder van een kleuter (jongetje van 4), peuter (jongetje van 2,5) en een baby (meisje van bijna 2 weken oud).

hallo welkom hier

ben bianca getrouwd met hans bijna 6 jaar alweer en trotse ouders van 1 engeltje kevin* en 2 bengels dylan van 8 en kaitlyn van 4

Hoi hoi,

Wat leuk 2 boeven!!!
Ik ben Annemieke, 24 jaar, getrouwd met Marcel en beretrotse moeder van Luca (9 weekjes).
Veel plezier hier!!!

Bedankt voor het welkom , even terug lezend gaf de mama van Stijn aan dat onze jongens 6 week te vroeg geboren waren? Dat is helaas niet zo. Coenraad en Aylan zijn 9 week en 2 dagen te vroeg geboren e we hebben 6 weken in het ziekenhuis gebivakeerd voordat de jongens mee mochten naar huis.
Maar gelukkig is alles goed gegaan en zijn het inmiddels echte boeven!