Ikke ben

Hallo iedereen !

Ik ben sinds vandaag dus nieuw hier en zal
me dus even voorstellen:
Mijn naam is Nathali ben 24 jaar jong,ik ben een alleenstaande moeder van een dochtertje genaamt Alysia,ze wordt 15-12 alweer 4 jaar !
En via deze weg probeer ik in contact te komen met vrouwen/koppels die net zoals ik een x aantal weken te vroeg is bevallen,ikzelf ben namelijk 8 weken te vroeg bevallen !

Groetjes Nathali.

N.Gankema

Hallo Nathali,

Ik ben Mim (das kort voor Miriam) 32 jaar en getrouwd met Cas. Samen hebben we een zoon van 2,5 (Lucas).
Veel plezier hier (dat zal wel lukken ).
Kan je niet veel vertellen over te vroeg bevallen, Lucas was te laat

Groetjes Mim

Hoi Nathalie.
Welkom hier!
Sorry,mijn kinderen waren ook allebei te laat maar Niels heeft wel na zijn geboorte een tijd in het ziekenhuis gelegen want hij is aan zijn hart geopereerd.Dus ik kan wel meepraten over het couveuze gebeuren.
Ik neem mijn petje voor je af.Je zal het als aleenstaande moeder,niet makkelijk hebben.Ik ben zelf namelijk altijd blij als mijn man er is.Kun je de lasten(en de lusten) delen.
Groetjes Eljada(moeder van Niels van 3,5 jaar en Iris 1 jaar en 4 dagen)

Hoi Nathali,

Van harte welkom op deze site, gezellig!
Als eerste wil ik even zeggen dat ik mijn petje voor je afneem hoor! Lijkt me best pittig om op je 24-ste een alleenstaande moeder te zijn.
Mooie naam heeft je dochtertje trouwens, en binnenkort dus weer een belangrijke dag!! (haar verjaardag!!) Leuk joh!
Ik ben trouwens Bianca, bijna 29 jaar, woon samen met mijn vriend en we hebben een zoontje van bijna 2,5 jaar (Stephan).
Stephan is 3 weken te vroeg geboren.
Hij moest gehaald worden (spoed-keizersnede) i.v.m. het feit dat ik zwangerschapsvergiftiging had en het met hem in mijn baarmoeder ook niet goed meer ging.
Maar da’s een heel lang verhaal, hihi.
In ieder geval echt geen fijne herinnering…maar ja…een pracht van een zoontje er voor terug!!!

Ik hoop je hier nog vaak te zien!

Groetjes, Bianca

Gewijzigd door - Bieb op 11 Dec 2003 12:38:18

Hey allemaal !
Thanx voor de leuke reacties voor zo ver !
En ff naar Bieb toe:
Mijn dochtertje is 8 weken te vroeg geboren doordat ik in de 20e week een hevige bloeding heb gehad !
Maar ook dat is weer een lang verhaal !

Groetjes Nathali.

N.Gankema

Gewijzigd door - Nathali op 11 Dec 2003 14:37:50

Gewijzigd door - Nathali op 11 Dec 2003 14:43:40

welkom hier
ben bianca getrouwd met hans we hebben 3 kindjes 1 engeltje kevin*(22-08-1995) en 2 bengels dylan(23-12-1996) en kaitlyn(17-12-2000)

groetjes bianca,dylan en kaitlyn

Hoi Nathalie,

Da’s toevallig!
Ik had eerst (voor de zwangerschapsvergiftiging) ook een hevige bloeding!!
Moest daarvoor midden in de nacht naar ziekenhuis omdat weeen ook begonnen. Gelukkig hielden die na een tijdje weer op en mocht ik naar huis (was ong. 6 weken voor uitgerekende datum).
Maar ja…daarna ziekenhuis in wegens dat andere…helaas.
Nou ja, niks meer aan te veranderen hè!

Groetjes, Bianca

Ja ik had die bloeding dus met 20 weken en ook midden in de nacht,ik me verloskundige gebelt en die zei dat dat wel vaker voor kwam en dat ik me dus niet druk hoefde te maken !
Me moeder vertrouwde het niet en belde een ambulance en mooi wel dat ik dus een volle week plat heb gelegen in het ziekenhuis !
Heb dus wel meteen een andere verloskundige genomen die me uiteindelijk door verwees naar een gyneceloog in het ziekenhuis !
Maar me dochter is nu alweer 4jaar en gezond en dat is het belangrijkste !

Groetjes Nathali.

N.Gankema

Ja, nog van harte gefeliciteerd trouwens!
Ben ik een beetje laat mee maar ja, beter laat dan nooit toch???
Was het een leuke dag?

Groetjes, Bianca

P.S. wat goed (klinkt misschien beetje raar) dat je moeder het niet vertrouwde zeg!
Wie weet hoe het anders was gelopen…

Gewijzigd door - Bieb op 29 Dec 2003 21:34:57

Dank je wel !!!
Ja beter laat dan nooit !!!

N.Gankema

Vind het wel stom van mezelf hoor, dat ik dat vergeten ben!
Nou ja, heb het beetje goed gemaakt nu toch???

Ze was 15 December jarig !
Maar het is je vergeven hoor !

N.Gankema

Ja, ik zag het dus net, 15 december.
Sorry!!!
Bedankt dat je me vergeven hebt, hihi!

Hoi,

Welkom hier!

Ik ben Diana 21 jaar en heb een dochtertje Samantha (05-08-2003) en een zoontje Pascal (15-12-2003)precies 4 jaar jonger als jou dochtertje
Over te vroeg bevallen kan ik ook niet mee praten, mijn dochertje kwam maar 1 dag eerder dan de uitgerekende datum en me zoontje kwam een week later dan de uitgerekende datum.

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl

Aan Bieb:

Ja ook ik ben me moeder nu nog steeds dankbaar dat ze toch een ambulance heeft gebelt,want ja hoe het anders afgelopen als ik had geluistert naar die verloskundige !

N.Gankema

Hoi Diana !

Wat leuk zeg ook bevallen op 15 December !
Heb ook de foto’s gezien,echt lief hoor je 2 kindjes samen !
Alsnog Gefeliciteerd met je kleintje !

N.Gankema

Dank je

Gelukkig heeft je moeder idd de ambulance gebeld heeft!

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl

Ja zeker !
Ben haar daar erg dankbaar voor !

N.Gankema