Ikke ben

Hallo allemaal ik ben Martine Tanghe ik ben 23 jaar en woon samen met Barry(32).
Samen hebben we een prachtige dochter Priscilla (26-12-2000) idd een kerstkindje!
Ik ben overdag thuis bij mijn meisje en dat bevalt me prima.
Ze is nu bijna 3 dus erruggg in de peuterpubertijd hihi.
Ik hoop hier contacten te leggen en veel gezelligheid te vinden.
Groetjes martine

M.Tanghe

Hoi Martine!

Leuk dat je hier ook komt!
Enne…gezellig is het hier altijd
Ik ben Bianca (zijn er hier 3 van, om het makkelijk te maken)
en ik ben de trotse mamma van Stephan die nu 2 jaar en 4 maanden is (23 juni 2001).
O ja, zelf ben ik (tot januari nog) 28 jaar.
En ik woon samen!

Groetjes, Bianca

P.S. Dat van die peuter-pubertijd geloof ik graag, haha!
Gaat ze al naar een peuterspeelzaal?

Hééé! Ik zie trouwens net dat we aardig bij elkaar in de buurt wonen! Wij wonen namelijk in Lelystad.
Leuk! Eindelijk eens iemand die niet zo ver weg woont (hihi)

Gewijzigd door - Bieb op 05 Nov 2003 08:15:29

Hallooooo,

Ik ben Mim (dat is kort voor Miriam) 32 jaar en getrouwd met Cas.
Samen hebben we een zoon van 2,5 Lucas.

Groetjes Mim

ik ben bianca 31 getrouwd met hans 32
samen hebben we 3 kindertjes waarvan 1 een engeltje

kevin* 22-08-1995
dylan 23-12-1996 en kaitlyn 17-12-2000

groetjes bianca

Ja, Zwolle en Kampen is ook niet zo ver van Lelystad, maar Harderwijk is maar 20 minuutjes rijden.
Ik wil graag in het voorjaar weer eens naar het Dolfinarium. We zijn er alleen geweest toen Stephan eigenlijk nog te klein was daarvoor.

Groetjes, Bianca (Bieb)

hoi martine welkom hier, harderwijk zijn we zondag nog geweest met onze kinderen erg leuk!

Hoi Martine!
Welkom hier.Ik vindt het hier ook altijd heel gezellig.Ik woon dus in Kampen en heb 2kinderen.Niels is iets ouder dan Priscilla(mooie naam trouwens),van 21-07-2000,en Iris is van 6 december vorig jaar.Gelukkig begint Niels alweer wat handelbaarder te worden want die had ook behoorlijk last van de peuterpubertijd..
We komen nog wel eens in Harderwijk,bij Telstar.Vindt ik zon mooie winkel!Nou ik hoop je hier ook nog eens te zien op het forum.
Groetjes Eljada.(getrouwd,31 jaar)
Groetjes Eljada

Hoi martine

Ik ben 1 van de 4 bianca’s
Ik ben 30 jaar en woon samen met mijn vriend Jeroen, samen hebben we sinds 21/9/2003 een zoontje dat luisterd naar de naam rick.

bianca.

Hoi Bianca nr 4(oftewel scarry234).
Fijn dat je zoontje luisterd naar zijn naam Rick.Ben benieuwd of hij het over 2,5 jaar nog steeds doet! Geintje hoor!!! Hahaha.Mijn dochter Iris is 11 maanden en die luisterd nu al alleen als het haar uitkomt
groetjes Eljada

Maarre…volgens mij zijn er hier toch maar DRIE Bianca’s ???
Of vergeet ik er 1 ?

Groetjes, Bieb (Bianca)

Zou kunnen misschien ben ik de tel kwijt.

bianca.

Haha, nou ja, we merken het wel: of ik ben er één vergeten of jij bent de tel kwijt…Wat maakt het uit!

Groetjes, Bianca