Ikke ben

Hallo moeders!!!sinds kort kijk ik op deze site,het ziet er erg gezellig uit en het lijkt me leuk om ook lekker mee te kletsen!!!Ik ben 29 jaar,woon samen met mijn lieve vriend Will en sinds 3 maanden zijn wij de harstikke trotse ouders van Milo ons zoontje!!Nou meiden,ik moet nu rennen voor een flesje te geven…tot horens!!!groetjes van mij en voor iedereen nog een verry happy nem year!!!

Welkom!

Het is hier zeker gezellig. Ik ben Marty en moeder van Carlin (5) en Elysia (4).
De beste wensen voor 2003 voor jou en je familie.

Marty

He Marty!!Wat leuk dat je meteen even een stukje terug schrijft,zo voel ik me meteen een beetje “welkom” hier,want ik vind het toch wel een beetje spannend allemaal hoor!Heb jij al een foto van je twee kids hier ergens staan???Ben benieuwd!lijkt me leuk om Milo te laten zien maar ik weet nog niet zo hoe dat moet…groetjes

Hier zijn een paar foto’s van Sinterklaas op het werk. Moet toch een keer een paar nieuwe foto’s plaatsen.

http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=685

Marty

wat een kanjers zeg!!!Daar mag je zeker trots op zijn hoor!!!Ik ga vanavond als Will thuis komt(hij heeft avonddienst)meteen vragen of hij me even wil helpen om een foto van Milo te sturen,kan jij ook even kijken naar mijn mannen hahahah!!!Nu ga ik snel verder met me aankleden,dan Milo in de draagzak en even naar buiten een frisse neus halen en wat boodschappen doen!En als ik terugkom zal meneertje wel al weer honger hebben…groetjes

Haloooo

Ik ben Miriam, 31 jaar, getrouwd met Cas, wordt maandag 34 en mama van Lucas. Hij wordt 15 maart 2.

Groetjes Miriam

Dank je Armanda.
Moet nog even 2 taarten maken vanavond en dan is het klaar

Groetjes Miriam

dag meiden!hoe gaat het met jullie?will heeft vanavond nachtdienst,voor de eerste keer sinds milo geboren is,dus dit word ons eerste nachtje zonder papa…best wel een beetje spannend,maar we zullen ons best wel redden!! ik heb gisteren de kerst boom eruit gehaald,en de lichtjes bovenin milo zijn bedje gehangen,dat vind hij prachtig!en mirijam nog gefeliciteerd!wat voor taarten heb je gemaakt??ik heb mezelf sind vandaag voorgenomen om overdag niet te snoepen en alleen savonds een klein dingetje,dus ik mag niet eens over taarten nadenken…ahum!!!niet dat ik echt dik ben geworden maar na de bevalling heb ik toch echt een buikje gekregen…nou meiden,doei doei!

Hoi meiden.

Ik heb een monchoutaart gemaakt en een straciatelly (sorry weet niet hoe je dat schrijft ) gemaakt.
De straciatelly taart met een pakje van dokter oetker en de monchoutaart gewoon volgens recept.
Dat noemen ze bakken in de koelkast. Ideaal!!!

Met mijn eigenverjaardag maak ik gewoon 2 monchoutaarten want daar vraagt iedereen naar.

Als iemand het recept wil dan hoor ik het wel

Groetjes Miriam

he mirijam!nou,ik ken dat niet zon monchoutaart maar ik ga zeker als ik vandaag boodschappen ga doen even kijken in de supermarkt…milo heeft heerlijk gelapen vanaf zijn laatste flesje om 23.30,heeft hij het toch volgehouden tot 7 uur vannochtend!ik wilde zijn vader verassev met een ontbijtje als hij uit de nachtdienst kwam,maar we hebben gewoon lekker tegen elkaar aan liggen snurken milo en ik…hihihi!!!nou meiden,ik ga er weer vandoor,fijne dag iedereen!

nou ik wil best een recepten hoekie maken hoor en dan vooral graag lekkere dingen erin!!!

Kussies

nou zeg, het water loopt me helemaal in de mond bij al deze lekkere berichtjes!!! en ik had zo’n goed voornemen dit nieuwe jaar… moet zo’n 30 kilo zien kwijt te raken…wordt al depressief bij het getal alleen…!!! Iemand daar ervaring mee trouwens??? Ben na de bevalling, en tijdens mijn zwangerschap flink uitgedijdt, en kan nu nog steeds ivm bekkenproblemen niet echt veel doen aan lichaamsbeweging. Heb nu weer enorm last van mijn bekken (nog), en al dat extra gewicht is ook niet echt bevorderlijk. Omdat "men "me in een gipsenkorset wil hebben, probeer ik eerst toch maar "even "wat af te vallen… 30!!!Probeer nu dat slenderen, loop bij dietiste, en doe accupunctuur, maar het gaat zoooooo langzaam… Enfin, ik heb een heerlijk receptje van een gezonde, )low calory) wortel walnoottaart. Klinkt smerig, maar smaakt heerlijk!!! Iemand interesse???
liefs!

heb een forum aangemaakt voor recepten dames dus ga je gang gooi alles er maar in