Ikke ben ziek

brrrrrrrrrrr ikke ben ziek( griepje maar hoor ). Had ik effe helemaal geen zin in, maar ja beter nu dan zaterdag toch ? Dus meiden ik ga lekker slapen zodat ik zaterdag weer lekker fit ben. Wel te rusten alvast !

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ik zag het al aan je MSN-naam dat je ziekjes was. Gauw beter worden hoor!

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Heee die Astrid,

Ik wist het ook al omdat ik je gesproken had op msn, maar bij deze nogmaals: van harte beterschap!!!
Zoiets kan je tenslotte niet vaak genoeg gewenst worden, toch? Enne…wel beter zijn hoor zaterdag!

Doe lekker rustig aan!

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 27 Oct 2004 23:33:25

Hoi As,

Hoe gaat ie vandaag met je???
Al iets beter of is het alleen maar erger geworden?

beterschap atrid ja het heert heel erg
als je de gelegeheid krijg kruip lekker onder de wol

groetjes marielle mama van tanja

Jaaaaaaaaaaa ikke ben er weer en lekker fit zelfs. Zo blijkt maar weer dat geen virus met tegenhoud zaterdag. Was ik lekker op tijd onder de wol, heeft Evianne de halve nacht wakker gelegen van de hoest. Was zooooooooo zielig want ze wou zelf zo graag lekker slapen. Maar ja, ik heb een groentetaart gemaakt vanavond en daarmee hebben we een heerlijke vitamineshot gehad.

Ach gossie, knuffel voor Evianne en hopelijk gaat het vannacht beter met haar (met slapen/hoesten).
En fijn dat je zelf zo snel weer beter bent!!

Ja ik heb dr bedje ietsje verhoogd aan het hoofdeind en dr een ander kussen gegeven. ben benieuwd of het genoeg helpt voor een toffe nachtrust.

bed beetje verhogen doe ik ook altijd als marco verkouden is of niet lekker is.

evianne beterschap meisie en hoop dat je weer opknap

groetjes marielle mama van tanja

ik heb heerlijk geslapen, Daan minder, want Evianne heeft weer aldoor liggen hoesten. Ze lag vanochtend ineens in ons bed.

O ze is wel lekker hoor, ze heeft alleen een mega snottieneusje en moet steeds zo hoesten. Ze voelt zich verder prima en heeft ook geen koorts of zo.