Ikke ben nieuw hier!

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier en wilde toch wel even een berichtje zetten.
Ik ben selena ik ben 24 jaar en ben de trotse mama van mijn zoontje Stephan van bijna 4.
Ik wilde er ook graag een foto bij zetten van hem maar weet niet hoe dat moet ik krijg img in mijn beeld maar ik weet dan niet hoe ik het verder moet doen…
Misschien kan iemand mij een tip geven hoe dat moet.
Nou ik hoop dat ik hier op iikeben.nl veel leuke en gezellige mensen zal leren kennen,om gewoon lekker mee bij te praten.

Ik vind de site nu al heel leuk en wie weet word het nog veel leuker.

Groetjes Selena

SELENA

hoi selena

welkom hier
ik ben ingrid 35 jaar ben 9 jaar getrouwd met henk en samen hebben we eeen zoon van bijna 4jaar marco geheten.

groetjes ingrid mama van marco 18-3-2001

Hoi Selena,

ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen. Lisa is 2,4 jaar en Cas is vandaag precies 7 weken.

Welkom op dit zeer verslavende forum.
En heel veel plezier hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

quote:
Hoi Ingrid,

Bedankt voor je berichtje.
Erg leuk dat er zo snel al word gereageerd op je berichtje.
Ik ga ook snel even rond neuzen om bij andere mensen wat te plaatsen.

Tot snel
hoi selena

welkom hier
ik ben ingrid 35 jaar ben 9 jaar getrouwd met henk en samen hebben we eeen zoon van bijna 4jaar marco geheten.

groetjes ingrid mama van marco 18-3-2001

SELENA

Hoi Jolanda,

Bedankt voor je berichtje,

Erg leuke foto van de kids!
Moet heerlijk zijn om weer zo’n klein wondertje erbij te hebben!!!

Wie weet tot snel weer!!

SELENA

Hoi Selena,

Je had je hier al eerder voorgesteld.
Dat weet ik nog zo goed omdat jouw zoontje exact dezelfde naam heeft als ons zoontje!
En die naam zie ik niet vaak geschreven met "PH"
Mag ik vragen wanneer jullie zoontje jarig is?

Ik hoop dat je het hier inderdaad net zo gezellig gaat vinden als wij!
Maar dat lukt vast

Groetjes, mamma van Stephan

Hoi Bianca,

Mijn zoontje Stephan is op 11 maart 2001 geboren.
Dat betekent dus dat hij snel jarig is en ik nu al aan het bedenken ben wat ik moet gaan kopen voor hem…
Iemand nog een tip om iets te doen op zijn verjaardags feestje met zijn vriendjes…??

SELENA

hoi selena
welkom terug ikke ben marielle ben getrouwd met martin en samen hebbben we dochter genaamd tanja en ze is 3 jaar en 3 maanden

groetjes marielle mama van tanja

Hallo selena,
Wij zijn Ariette (25) en Jasmijn (1) en komen uit het midden van het land , veel plezier op ikke ben!!www.jasmijnxx.beebiesite.nl

Hoi,

Ik ben moeder van 3 kiddies; een zoon van 13, een dochter van 9 die binnenkort 10 wordt en een dochtertje van 9 weken.
Kijk eens rond op www.aouatif.mijnbabysite.nl en vergeet het gastenboekje niet!!!.

Ik wens je heel veel plezier op dit gezellige forum maar dat zal zeker lukken!!!.
Groetjes Ingrid