Ikke ben niet nieuw..maar stel me weer voor

Hallo hallo, ben ik weer. Heb net weer een verhaaltje ingeleverd en ik moet me natuurlijk vreselijk erg schamen, dat ik zoooooooo lang niet langs geweest ben, hoewel ik wel eens mee las, maar niet reageerde. Geen idee waarom eigenlijk.

Veronica is intussen 4 1/2, Lucas is 2 1/2 en ik ben nog gewoon ik . Alles gaat verder prima hier, ik heb wat uitgebreider in mijn nieuwe collumn geschreven, dus dat zal ik niet hier gaan doen (anders val ik zo in herhaling he haha).

Willen jullie me nog wel hebben???

groetjes Monique

Ja, klopt. Ze vindt het nu wel heel erg leuk. Hoewel…er zitten wel een paar vervelende klierjochie’s in haar klas en die hebben dr zitten pesten. Nu kan dat iedereen over komen natuurlijk, maar toch wilde ze niet meer naar school. Gelijk de juf er bij geroepen en die schrok zich het apezuur! Gelijk de kinderen erbij gehaald en het is daarna niet meer voor gekomen gelukkig. Ze kan al een boel letters lezen, tekenen kan ze beslist niet (haha heeft ze van mij), maar boeken en schrijven (voor zover ze dat doen) vindt ze erg leuk en dat gaat dan ook goed. Bij de juf is ze erg verlegen, waardoor ze dan ook niet goed praat. Nu moet ze daarvoor naar logopedie. Ze heeft nu ook allemaal vriendinnetjes (1 van die pestkoppen is nota bene hier komen spelen grrmbblll, kan ik niet tegen hoor, als ik dan mijn meisje zo verdrietig zie zijn, ben blij, dat ze het me vertelde!).

Bij jullie ook alles goed?

groetjes Monique

Ha die Monique!

Ik had net een paar dagen geleden (of was het gisteren??) een topic over jou geplaatst.
Dat ik me afvroeg hoe het met je ging enzo.
En nu ben je er dus weer!
Leuk joh, gezellig!

Groetjes, Bianca

he welkom terug miste je ook al hoor

blij te horen dat lekker gaat bij jullie

groetjes bianca,dylan en kaitlyn

Welkom terug, we hebben je nog niet meegemaakt dus stellen wij ons nog eens voor.
Wij zijn Sam en Ida, samen hebben wij een super lief dochtertje van net 1 jaar Shakira.
Ach misschien had je het al gelezen…
In ieder geval leuk iets van je te horen

Een knuffel van een trotse vader!!

hoi monique
leuk dat je weer bent terug gekomen gezelli
en hoop nog vaak van je te horen

groetjes marielle trotse mama van tanja 2en 3 maanden