Ikke ben.. Mama Lindy

Hoi iedereen,
Ikke ben… Mama Lindy. Een jonge meid van 16 jaar en sinds 12 weekjes zwanger.
Waarom ik hier kom en niet op een forum voor tienermoeders?
Twee duidelijke redenen:

• Omdat ik overspoeld werd met mails van naieve meisjes van de zelfde leeftijd of jonger die graag een baby wilden en helemaal niet de gevolgen inzagen.
    Of zelfs stikjaloers reageerden, terwijl ik serieus aan het nadenken was.
  • Omdat ik een beetje gek werd van alle negatieve verhalen en toe ben aan wat gezelligheid.
    Ik heb gelezen dat jullie redelijk slechte ervaringen hebben met meisjes die doen of ze zwanger zijn en daarna weer weg gaan. Dat ben ik dus absoluut niet van plan. Ik wil graag mijn ervaringen delen met anderen hier op Ikkeben en het sprak me aan door de gezelligheid.
    Of het gepland was om zwanger te raken? zeker niet. Hoe het wel is gebeurd is voor mij heel naar geweest. Toch heb ik de zware beslissing genomen de zwangerschap uit te dragen en zelf het kind op te voeden. En in te staan voor de gevolgen. Ik ben absuluut niet op zoek naar medelijden. Gewoon naar gezelligheid, tips en interesse. Ik hoop dat ik het hier kan vinden.

Groetjes MamaLindy

Gewijzigd door - MamaLindy op 18 Jan 2010 22:20:29

Welkom, Ik ben Juna 26 mama van Jada nu alweer 22 maanden! Wij wonen in Malawi omdat Jada’s Papa daar vandaan komt! Welkom dus op dit forum!

Welkom! Tof dat je je officieel even voorstelt hier, dat begint in ieder geval al goed…

Ik ben 32 jaar, de moeder van Erik (19 maanden) en woon in Drenthe.

Veel plezier hier op het forum!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Allereerst ondanks de moeilijke beslissing gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk niet al te veel last van de vervelende kwaaltjes.

Welkom op Ikke ben. Wat Mriek al zegt het voorstellen doe je al goed

Ik zal me ook even voorstellen, Ik ben Michèle, mamma van morgan van 16.5 maanden. Ik woon samen met mijn vriend en onze 5 katten in zuid holland en ben 30 jaar.

Groetjes,

Michèle

Door je openheid en eerlijk gelijk hier neer te zetten … zet je al een goede eerste stap.

Ik ben de moeder van Jurian (18 maanden) en woon in Brabant… we verwachten in Juli ons 2e kindje…

Hoi Lindy,

Welkom op Ikkeben.’

Ik ben Melanie, 21jaar, mama van Noah inmiddels ook bijna 22maanden.
Ik woon samen met hem en zijn papa in Overijssel.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Welkom op ikkeben.
Ik ben Egberta, 27 jaar en trotse mamma van Marrit.
Leuk dat je hebt aangemeld. Ik hoop dat je hier een leuke tijd hebt en
dat we wat aan de ervaringen en tips hebt.

Veel plezier op ikkeben

Lilypie First Birthday tickers

Welkom hier!!
Ik ben Anne, 20 jaar en moeder van Seth van net 1 jaar.
Ik woon samen met mijn 2 mannetjes in Rotterdam!

Ik hoop dat je hier een hoop gezelligheid kan vinden!
Verloopt je zwangerschap goed tot nu toe?
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@lalala. De zwangerschap verloopt tot nu toe goed. Ik heb tussen mijn 5e en 6e week een bloeding gehad maar dat bleek niet erg te zijn. Dat was wel even schrikken. Op 9 weken heb ik een echo gehad en het hartje horen kloppen. Dat was een hele mooie ervaring en heeft mij doen besluiten het kindje niet weg te laten halen. Nu 12 weekjes dus op naar het tweede trimester. En mijn buikje begint te groeien!

@Michèle. Ik ben al een paar weken erg misslelijk. Daarnaast erg moe. Maar verder valt het wel mee met de kwaaltjes. Ik hoop eigenlijk dat het snel is afgelopen met de misselijkheid.

MamaLindy

Troost je ik ben van week 6 tot week 13 ongeveer 24-7 misselijk geweest. Ik kon niet aan eten denken of ik werd al misselijk. En ineens was dat over. En het moe zijn was ook ineens over. Dus het wordt beter

Groetjes,

Michèle

Ik heb zelfs medicatie voor de misselijkheid … daar is het mee te beperken op het moment … maar het is niet leuk en bederft veel van het genieten. Gelukkig mag ik er nu soms wel van genieten hoor en gaat het steeds beterder …