Ikke ben goedgekeurd!

ja ja ze is vanmiddag geweest en ze vond het allemaal prima! oef was er toch erg zenuachtig over,nu moet ik mij eens goed gaan bevragen op mijn werk waar ik maandag gewoon start,want ik kan evengoed nog tijdskrediet aanvragen en evengoed onthaalmoeder worden,ik hoop dat ik dat goed gekeurd krijg want dan heb ik zo ie zo moest het echt tegenvallen mijn vaste job nog,en het voordeel om evengoed nog 180 euro per maand vergoedt te krijgen en dan mijn inkomen als onthaalmoeder… als ik het niet goed gekeurd krijg moet ik gewoon mijn ontslag indienen,dan heb ik wel als ik start als onthaalmoeder eventjes wat minder inkomen,ma wel het voordeel dat ik gewoon bij mijne man ten laste kan gaan staan,en daar halen we heel wat belastingsvoordeel uit… tis ff allemaal wikken en wegen wat ik het beste kan doen… normaal begin ik in januari/februari als onthaalmoeder… ik ben echt blij!!

liefs jessica, &

Hey, wat fijn dat je “goedgekeurd” bent!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

heeeeeeeeeeee gefelciteerd jessica,

hoop dat het lukt wat je als eerste zij en anders ja ontslag nemen…

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Gefeliciteerd !!!

hoi jessica gefeliciteerd helemaal toppie

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ik heb eerdere topics hierover gemist, maar ik begrijp dat onthaalmoeder een oppasmoeder is via een bureau? En je zou je vaste baan er voor op willen geven als iets (kweetniet wat je met tijdskrediet bedoel en aan sommige reakties te zien, ben ik niet de enige) niet op je werk te regelen is? Wat doe je nu voor werk en was je al van plan om daar mee te stoppen ofzo?

hoi hoi,
tijdskrediet is voor een jaar stoppen met je werk je krijgt daar een kleine vergoeding voor,en als dat jaar bijna om is kan je opnieuw tijdskrediet aanvragen.wij kunnen dat vijf jaar doen.ik heb nu een jaar om,en heb een nieuwe brief klaar liggen,om het voor nog een jaar aan te vragen,het voordeel hieraan is dat je evengoed je vaste baan behoudt…de job die ik nu heb wil ik zo ie zo niet langer doen,ik werk ls een verzorgende in de thuiszorg,ma eigenlijk moeten wij altijd kuisen,en ook nog eens grote afstanden af leggen.ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is?laat het maar horen als je iets niet begrijpt hoor!

liefs jessica, &

Klinkt goed zeg! Gefeliciteerd!

Nika 23-01-2004
Tymon 02-08-2005

Dat tijdskrediet klinkt als een mooie regeling! Jammer dat je je werk niet meer leuk vindt, maar als je schoonmaakster had willen worden, was je wel bij een schoonmaakbedrijf gaan werken! Dus groot gelijk dat je het onthaalmoederschap gaat proberen. En dan is het zeker fijn nieuws dat je goedgekeurd bent.

Gefeliciteerd.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Gefeliciteerd super hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

hello

ik ben hier nieuw en lees het hier juist van dat tijdskrediet
nu ik ben ook verzorgende in een rusthuis in belgie
nu wou ik weten kan je werk gever dat wijgeren
en is dat voor een voltijdse dat jij 150 euro krijg voor je tijdskrediet
ik zou namelijk ook graag onthaalmoeder willen worden of een mini creche starten maar ja je bent nooit zekers he
hopelijk krijg ik snel een reactie
toch al bedankt

Deze topic is van 2005 ! Maar misschien dat mensen het weten.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!