… maar ik ben weer helemaal terug van weggeweest!!
Ikke ben...een tijdje niet geweest!
Ja, dat klopt…
Volgens mij zijn er twee (moeders van) kindjes die regelmatig op de site komen die Joyce heten!
Hi hi dat klopt
Ons kindje heet ook Joyce.
En aan de foto te zien schelen ze ook niet eens zoveel qua leeftijd.
Mooie foto van Joyce !
Groetjes,
Miranda.
Ah, wat leuk! De andere moeder van Joyce! Leuk om kennis te maken!!
Onze Joyce is 6,5 maand… En jullie Joyce?
Onze Joyce viert 7 augustus alweer haar eerste verjaardag
Gaat echt supersnel dat eerste jaar. Maar ik vind het helemaal niet erg dat het zo snel gaat want ik heb steeds meer plezier in het moederschap naarmate ze meer kan.
Probeert jouw Joyce al een beetje te teigeren ( kruipen ) ?
Groetjes van Miranda
Miranda, nog even een antwoord op je vraag. Joyce (morgen 7 maanden) kruipt nog niet helemaal, maar het scheelt nog weinig! Ze zit op handen en knietjes en wiebelt heel hard heen en weer, maar ze weet nog niet helemaal hoe het verder moet! Wel een mooi gezicht! Verder kan ze al heel eventjes los zitten, dus ik ben erg trots!!Wat kan jouw Joyce allemaal al?
Heey hallo,
Je bent zeker een tijdje niet geweest zeg !
Leuk dat je er weer bent
Zo te lezen duurt het niet lang meer voor joew Joyce kruipen kan.
Ha, en dat is o zo leuk maar je zit gelijk geen moment meer stil en kun je er de hele dag achteraan hobbelen.
Wat goed dat ze al eventjes los kan zitten. Met recht dat je daar trots op bent
Onze Joyce kan zich overal al aan optrekken dus ze wil de hele dag staan.
En ook kan ze al langs de bank en tafel een stukje lopen en dan kijkt ze er zo
blij bij omdat ze dat kan. Is echt grappig om te zien
Trouwens Mayo,
Ik dacht dat onze kindjes niet veel scheelde qua leeftijd maar toch wel he
want jouw kindje is morgen 7 maanden en ons kindje is al 11 maanden geweest.
Ik vind het altijd wel leuk om te lezen wat kindjes doen van een paar maanden ouder dan Joyce want dan weet ik ongeveer wat me te wachten staat
Nu kan ik dus mooi aan jouw Joyce zien wat wij binnenkort kunnen verwachten, i.p.v. andersom, hihi!
Mijn foto’s zijn dus ook steeds een beetje groot, maar ik heb nu eventjes geen zin om daarmee te gaan prutsen, hóór! }
Dat komt later wel eens. Ben al lang blij dat ik nu snap hoe ik een foto kan plaatsen!!
quote:Ja dat is best wel effe uitvogelen he, dat had ik ook toen ik voor de eerste keer een foto wou plaatsen. Je wil niet weten hoe lang ik daarmee bezig ben geweest
Ben al lang blij dat ik nu snap hoe ik een foto kan plaatsen
Maar wat een snoepie zeg ! geeft niets dat de foto zo groot is , kunnen we allemaal goed zien wat een mooi meiske je hebt