Ikke ben de mama van Sjoerd

Hoi Allemaal,

Ikke ben de mama van Sjoerd. Hij wordt 19 oktober al weer 5 maanden. Natuurlijk ben ik zo trots als een pauw en vind ik Sjoerd de mooiste en liefste baby van de hele wereld! Ik zit natuurlijk nog vol met vragen en dat is dan ook de reden waarom ik me op deze site heb aangemeld. Ik wil bijvoorbeeld graag weten of er leuke babyvakanties zijn en of ik nieuwe flesjes moet kopen als ik papvoeding ga geven (past dat door zo’n klein gaatje???) … Ik ben zelf 31 jaar en kom uit Eindhoven. Hoop dat jullie (als lotgenoten me een beetje kunnen helpen!

Mama van Sjoerd

Nieuwe flesjes niet nodig voor papvoeding, wel andere spenen.

Groetekes, Sje

Welkom hier
Je hebt wat sje zegt alleen een andere speen nodig
En als je dikke pap geeft is het misschien leuker om dat met een lepeltje te geven
Neem daar wel even de tijd voor hahaha gaat niet super snel
Succes en veel plezier hier

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Halootjes,

Welkom op de site. Ik ben Miranda, heb een lieve vriend en samen twee dochterjes, Joyce en Amy. Ik wens jouw net zo’n fijne tijd toe op ikkeben als ik hier zelf heb

Sterker nog, het is niet alleen leuker om dikke pap met een lepeltje te geven het is ook nog eens veel beter! Voor de mondspieren! En dus voor de motoriek en dus voor de spraakontwikkeling! Dus liever overgaan op pap met een lepeltje dan pap uit een fles!

Groetekes, Sje

welkom hier op ikkeben ,
ik ben veronique 21 jaar en een dochter van 2 jaar en volgend jaar okt treed ik in het huwelijk met de vader van mijn dochter.
ik hoop dat je het leuk gaat vinden op ikkeben.

gr de mama van leyla

veronique daniels

Hé, gaat de bruiloft toch door?

Groetekes, Sje

welkom op ikkeben!

en leyla; gaat het toch door ik dacht dat het niet door zou gaan!

groetjes GYtha

Leuk dat je je ook hebt aangemeld bij deze site. Ik ben zelf ook nog niet zo lang lid. Ben sinds vijf weken mama van ons eerste kindje Jesse. Vind het nu al superleuk op de site. Heb al gemerkt dat ik hier goed met mijn vragen terecht kan en ook gewoon even mijn ei kwijt kan. Je wordt hier echt gesteund. Super!!!

[img]http://lilypie.com/pic/081009/drNS.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/vC4Np2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />