hallo ik ben tereza kom uit groningen en ben de mama van daya geb. 15-05-03 ik ben 23 jaar woon samen met mijn mannetje en twee hondjes en natuurlijk met de mooiste baby. ik hoop af en toe wat raad hier te kunnen krijgen want soms weet je niet wat te doen en is het prettig om ervaringen uit te kunnen wisselen of even op te scheppen over je kleine.hihihi
Ikke ben de mama van daya
Hallo Tereza,
Welkom op de site!
Ik ben Bianca (hou je vast: daar zijn er hier 3 van!) ik ben 29 jaar en woon samen met mijn vriend (die trouwens ook op 15-05 geboren is, alleen ander jaar uiteraard )
Samen hebben we een zoontje, Stephan, geboren op 23 juni 2001.
Hij is nu dus 2,5 jaar.
En uiteraard zijn we apetrots op ons mannetje!
Ik hoop dat je het hier net zo gezellig gaat vinden als ik!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan
Heeeeee Tereza,
Het is je al gelukt zie ik.
Ik zal me nog even uitgebreider voorstellen.
Ik ben Kristel(16-03-1975), getrouwd met Frans(29-06-67) en de trotse moeder van Sanne (13-05-2003).
Ik hoop je nog vaak tegen te komen
Liefs Kristel
hoi tereza
we hebben al een beetje kennis gemaakt op de chat maar hier als nog ben marielle 35 ben getrouwd met martin en samen hebben we een dochter tanja van 2jaar en 4 maanden en nog veel plezier hier
groetjes marielle mama van tanja
hallo en welkom
ben bianca getrouwd met hans trotse ouders van 1 engeltje kevin* en 2 bengels dylan 7 en kaitlyn 3
.gif)
Hoi ik ben Mim (das kort voor Miriam).
Ben bijna 33 en getrouwd met Cas.
Samen hebben we een zoon van bijna 3, Lucas.
Groetjes Mim
Hoi ik ben Jolanda, 29 jaar en ik ben bijna 5 jaar getrouwd met Dennis. Wij hebben samen een dochter genaamd Lisa (25-08-2002).
Veel plezier hier bij ikkeben.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02)
Hoi en welkom!!!
Nou ik ben Sam (30) en een van de weinige kerels hier!!
Getrouwd met Ida en vader van een heel lieve dochter Shakira (1).
We hopen dat je hier met net zoveel plezier komt als wij allemaal doen…
Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
hoi nou ik ben maureen, ik ben nog niet zolang op dit forum, maar heb het onwijs naar mijn zin hier!!! ik ben 30 jaar en getrouwd. mijn man heeft al twe kindjes uit een andere relatie een jongen van 9 reggie en een meisje van 7 melina. wij hebben samen nog twee jongens gekregen. fabiano van bijna 2 en alessandro van 5 en een halve maand. veel plezier hier . groetjes van maureen
groetjes maureen
Hoi,
Welkom hier!
Ik ben Diana 21 jaar en ben mama van Wolje* 26-09-2000 en Samantha 05-08-2002 en Pascal 15-12-2003.
Groetjes,
Diana
Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van Wolkje* 26-09-2000 Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl
Hai ik ben Danielle, 35 jr en mama van Jill een mooie dochter die gisteren 10 weken was, ik ben een alleenstaande mama en heb bewust voor een kindje gekozen.
Groetjes Danielle, mama van Jill (08-12-03)