Ikke ben....Babs!

Hallo mede-moeders!
Ik ben Babs 31 jaar en moeder van een prachtige dochter van 5 jaar genaamd Nina.
Ik ben secretaresse van beroep maar momenteel niet aan het werk.
Ik heb wat rondgekeken op dit forum en het ziet er erg gezellig uit!
Heel veel groetjes van Babs

hoi babs
welkom hier op het gezellige forum .ikke ben marielle ben getrouwd met martin en we hebbben een lieve dochter van 3 jaar en 3 maanden, heel veel plezier hier

groetjes marielle mama van tanja

Hoi Babs,

Welkom hier!
Ik ben Bianca, net 30 jaar en ik woon samen met mijn vriend Peter (jaaaaa, vandaag zijn we precies 6 jaar samen!) en ons zoontje Stephan. www.stephanveenhuizen.beebiesite.nl

Je eerste indruk was trouwens goed, want het is hier enorm gezellig!!

Veel plezier en ik hoop je hier nog eens te zien.

Groetjes, mamma van Stephan

Hoi Babs,

Van harte welkom hier!
Ik ben Maike (23) en ben getrouwd met Nico. We hebben een heerlijk mannetje van 17 maanden. Levi.

Veel plezier hier! Maar dat moet vast lukken!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

hoi babs

ik ben ingrid 35 jaar en ben getrouwd met henk en samen hebben we een zoon van bijna 4 jaar marco geheten.

groetjes ingrid

Ook hoi Babs,

Ikke ben Astrid ( 30jaar) woon al haast 13 jaar samen met Daan ( 35jaar ) en samen hebben we een bijzonder toffe dochter van ruim 1,5 jaar, Evianne. Ons tweede wonder verwachten we begin juni. En ook ik kan niet meer zeggen dan dat je eerste indruk erg goed was en het dus heeeeeeeeeeeeeel gezellie is hier. Veel plezier !!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Dank jullie wel voor het warme welkom, gezellie!!
Groetjes Babs

Hallo Hallo ,
Welkom op deze zeer gezellige en steeds meer verslavende forum!!
Wij zijn Ariette (nog 2 dagen hhi25) en Jasmijn 13 maanden , wonen in het midden van het land , we wezen jullie veel plezier op ikkeben groetjes…

Hoi Babs,

ik ben Jolanda en getrouwd met Dennis. Wij hebben een dochter (Lisa 25-08-2002) en een zoon (Cas 02-12-2004).

Welkom op dit zeer verslavende forum.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

hoi babs
ik ben joze 34 bijna 35 jaar ik ben getrouwd met cjano zamen hebben we 2 meiden een van 4 en een van 2jaar en 7mnd
en welkom hier het is echt zo als de anderen zeggen erg gezellig
groetjes van joze de mama van madelinde 10-09-2000 en dominique 09-06-2002

Hoi Babs,

Welkom hier en veel schrijf-en leesplezier.
Ik ben Carola, 32 jaar en moeder van 2 jochies (bijna-peuter en bijna-kleuter) en nog een kindje onderweg.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

Hallo

Welkom hier!!
Ik ben Heidi mama van een kabouter die net als jouw kanjer ook Nina heet
Heel veel leesplezier…

Hallo Babs

Welkom op dit supergezellige forum.

Ikkeben Diana (bijna 34) en getrouwd met Maurice (2 dgn jonger dan ik) en we hebben een zoon Daan die 20 mnd oud is. En een echte rekel is.

Veel schrijf en leesplezier.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Hoi Babs,

Ik ben moeder van 3 kinderen; een zoon van 13jaar, een dochter van 9jaar (wordt bijna 10)en een dochtertje van 9 weken.
Kijk maar eens op www.aouatif.mijnbabysite.nl
enne…vergeet het gastenboekje niet!!!.

Veel plezier op dit forum maar dat zal zeker lukken.
Groetjes Ingrid,

Hoi Babs,

Leuk dat je een kijkje op de site van Aouatif genomen hebt en bedankt voor je lieve berichtje!!!.
Heeft je dochtertje ook een site?. Waarschijnlijk zullen de volgende week er weer nieuwe foto´s opstaan dus…kijken maar…hihihi.
Groetjes Ingrid.

Ha Babs,

Welkom. Ik ben Marijke, 34 jaar en moeder van Bas (18-12-01) en Wendy (11-06-04). Ik vind het altijd heel leuk om hier rond te kijken/lezen en reageren. Ik werk 3 dagen per week als intercedente. Ik zag staan dat jij al 17 “reacties” had gegeven, dus je haalt me vast snel in.

Groetjes,

Marijke, moeder van Bas en Wendy