Ikke ben....Babs!

Hallo mede-moeders!
Ik ben Babs 31 jaar en moeder van een prachtige dochter van 5 jaar genaamd Nina.
Ik ben secretaresse van beroep maar momenteel niet aan het werk.
Ik heb wat rondgekeken op dit forum en het ziet er erg gezellig uit!
Heel veel groetjes van Babs

hoi babs
welkom hier op het gezellige forum .ikke ben marielle ben getrouwd met martin en we hebbben een lieve dochter van 3 jaar en 3 maanden, heel veel plezier hier

groetjes marielle mama van tanja

Hoi Babs,

Welkom hier!
Ik ben Bianca, net 30 jaar en ik woon samen met mijn vriend Peter (jaaaaa, vandaag zijn we precies 6 jaar samen!) en ons zoontje Stephan. www.stephanveenhuizen.beebiesite.nl

Je eerste indruk was trouwens goed, want het is hier enorm gezellig!!

Veel plezier en ik hoop je hier nog eens te zien.

Groetjes, mamma van Stephan

Hoi Babs,

Van harte welkom hier!
Ik ben Maike (23) en ben getrouwd met Nico. We hebben een heerlijk mannetje van 17 maanden. Levi.

Veel plezier hier! Maar dat moet vast lukken!

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

hoi babs

ik ben ingrid 35 jaar en ben getrouwd met henk en samen hebben we een zoon van bijna 4 jaar marco geheten.

groetjes ingrid

Ook hoi Babs,

Ikke ben Astrid ( 30jaar) woon al haast 13 jaar samen met Daan ( 35jaar ) en samen hebben we een bijzonder toffe dochter van ruim 1,5 jaar, Evianne. Ons tweede wonder verwachten we begin juni. En ook ik kan niet meer zeggen dan dat je eerste indruk erg goed was en het dus heeeeeeeeeeeeeel gezellie is hier. Veel plezier !!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Dank jullie wel voor het warme welkom, gezellie!!
Groetjes Babs

Hallo Hallo ,
Welkom op deze zeer gezellige en steeds meer verslavende forum!!
Wij zijn Ariette (nog 2 dagen hhi25) en Jasmijn 13 maanden , wonen in het midden van het land , we wezen jullie veel plezier op ikkeben groetjes…

Hoi Babs,

ik ben Jolanda en getrouwd met Dennis. Wij hebben een dochter (Lisa 25-08-2002) en een zoon (Cas 02-12-2004).