Ikke beetje zielig ben!

Ik moet morgen naar het ziekenhuis, voor een prednisonkuur (3 hele dagen) moet ik blijven en jasmijntje missen!! Maar het is voor een goed doel
Ik heb ms en mijn ogen zijn aanzienlijk slechter geworden deze week! dus het paardemiddel moet zijn werk ff doen , maar ik voel me toch wel een beetje zielig hoor!! tot snel

Hoi Ariette,

Nou, met recht dat je je een beetje zielig voelt hoor!
Bah, ziekenhuis in is al niet leuk en dan ook nog 3 dagen je meisje missen
Ik hoop echt dat de kuur helpt en dat je niet teveel last van bijverschijnselen hebt (die zijn er toch bij Prednison of ben ik in de war met een ander medicijn?)

In ieder geval heeeeeeeel veeeeeeel sterkte!!!
Ik zal aan je denken!

Groetjes, mamma van Stephan

zo , ik kan niet slapen dus kwam weer ff kijken.
Tuurlijk mag je vragen oma elly , graag zelfs liever zo dan dat mensen gaan gissen…
Het is weer een tijdje goed gegaan , afgelopen november heb ik ook een kuur gehad en dat hielp perfect en dacht dat ik er voorlopig wel vanaf zou zijn , maar helaas is het weer terug gekomen, het huishouden lukte me aardig tot voorkort, maar ik heb zoizo 1x per 2 weken hulp in de huishouding voor de zwaardere klussen, die energie bewaar ik liever voor mijn dochter. Dus meestal gaat het wel goed met me , moet alleen rekening houden met mijn vermoeidheid, maar daar valt mee te leven hoor.
Helaas is er geen medicijn voor , maar prednison kan goed helpen gelukkig, de bijwerkingen vallen bij mij gelukkig mee , ga alleen met 3 kilo meer het ziekenhuis uit dus dat is wel een beetje jammer, maar dat nemen we voor lief toch!!
Dus ik hoop het weer goed te doorstaan en er beter uit tekomen, want je wordt er toch wel een beetje bang van als het alweer zo snel terug komt maar we blijven positief…
Ik heb ook weer ff van me af kunnen schrijven en bedankt voor het lezen alvast.
Tot snel maar weer
groetjes ariette en…

Hoi Ariette,

jeetje MS. Valt sowieso niet mee en lijkt mij zeker niet met een kleintje.
Heel veel sterkte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

Jeetje Ariette, wat naar allemaal.
Ik hoop dat de kuur goed aanslaat en dat je voor langere tijd er van af bent.
Heel veel sterkte

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

Jeetje das niet niks meid, ik hoop dat deze kuur weer goed zal aanslaan en dat je snel je meisje weer bij je hebt. Hopelijk werkt het dit keer ook langer, sterkte !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

drie dagen ziekenhuis, is voor een goed doel, maar drie dagen zonder je meisje, ja dat is wel pittig! (niet dat de kuur niet pittig zal zijn, is toch paardenmiddel, maar hopelijk reageer je goed, en kan je er weer een tijd tegen!)

heel veel succes, en dat je maar huppelend het ziekenhuis uit komt straks.

mo

he meid heel veel sterkte toegewenst en openlijk ben je gauw weer bij je meisie .en voelje je weer beter der knuffels

groetjes marielle mama van tanja

Jaaaa Ariette, hoe is het gegaan?

Ik had gisteren al een berichtje achtergelaten voor Jasmijntje in haar gastenboek.

Heb je haar al lekker kunnen knuffelen?

P.S.
Ik keek net in haar gastenboek en begrijp daaruit dat Ariette pas morgen thuiskomt…(?)

Gewijzigd door - Bieb op 21 Jan 2005 17:31:36

he jammer, nog een dag.
maar dan weer lekker thuis.’

hopelijk heeft je kuur je goed gedaan, en dan weer lekker van je meisje genieten.

mo

JUa joepie, dan komt ze vandaag dus weer lekker thuis en kan ze de hele dag dr meissie knuffelen. Hopelijk heeft het je wel goed gedaan meid en blijft dat dit keer langer zo. Succes en sterkte !!!

Alles goed gegaan Ariette?
Weer lekker thuis nu?

Geniet er maar van!

Hallo allemaal, Daar waren we weer…
Vandaag mocht ik pas naar huis(zaterdag) wat lief dat jullie zo met mij mee hebben geleefd.
Op zich gaat het wel beter maar ik moet ff bij komen van de kuur,
Of de kuur is aan geslagen is nog ff afwachten, maar mijn ogen zijn alweer wat beter dus ik vermoed met een beetje geduld , komt het weer goed.
Mijn meisje heb ik ook weer om mij heen, en dat scheelt enorm hoor, wat kan je zo’n grietje missen zeg , maar ben weer lekker thuis gelukkig.
Ik ga gauw weer lekker liggen en slapen
Bedanktvoor jullie mede leven!! veel liefs Ariette en

Gauw uitrusten en genieten meid, dat is een heel goed medicijn !!!

direct al beter zien, dat is een goed teken!
doe het rustig aan, en geniet van je meissie!

mo

Hoi Ariette,

Ben net terug van vakantie en ben weer op het forum aan het lezen. Meid fijn dat het je weer iets beter gaat. VOoral de ogen is toch heel belangrijk. Heerlijk dat je je meid lekker om je heen hebt.
Vervelend van de MS zeg. Heb je de sterk progressieve vorm ( heel snel verergende vorm)?
Fijn dat je weer thuis bent. Geniet en rust lekker uit.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

hmmm wat lekker tenerife , ik voel een beetje jaloezie opkomen hihi, nee hoor ik heb zal maar zeggen een milde vorm (alsnog vervelend) en af en toe heb je paar diepte punten en dat is nu maar we blijven positief, als dit weer voorbij is kunnen we de wereld weer aan hihi
ps lekker kleurtje op gebouwd daar in het zonnige tenerife?

Ik ben blij dat je opgeknapt bent van je kuurtje.
Ga maar lekker genieten van je meisje.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).