Ikke ban corrine, een mama met computervrees!

Hallo allemaal. Sinds een paar dagen ben ik regelmatig aan het rondsnuffelen op deze site. Ik heb sinds kort een computer, en voel me net een “alien” ik snap er de ballen niet van…Ik vind deze site erg gezellig, en uitnodigend, en als ik een beetje begrijp hoe alles werkt zien jullie me wellicht eens verschijnen opo de chat??? Tot dan blunder ik gewoon wat rond, en vermaak me prima. Meer over mij: Ik ben Corrine, 27 jaar, getrouwd met John, mama van Ian (11-01-02) en gelukkig! Werk als groepsleidster met verstandelijk gehandicapte kinderen/pubers met ernstige gedragsproblemen, maar momenteel heb ik even vakantie, heerlijk (zal je net zien, krijg ik een knoeperd van een keelontsteking…) Jullie gaan nog van me horen!Mail me gerust bij vragen…(als ik snap hoe ik mijn mail moet bekijken, hihihi, stom he? enfin, daar heb ik John voor…("Johooooon, helluuuuup!!!, zo gaat dat dan…)Hoi!Corrine.

Hallo Corrine,

Ik ben Miriam, 31 jaar en moeder van Lucas (15-03-01). Ik ben ook heel gelukkig en inmiddels over mijn computervrees heen. Blijven oefenen en dan is het zo over. Wij zullen je wel helpen

Groetjes Miriam

Hoi Corrine,

Ik weet inmiddels wel aardig wat van computers maar hoe ik moet chatten is voor mij ook nog steeds abacadabra, hoor!!
Ik ben dus Bianca (daar zijn er hier trouwens twee van)en ik ben mamma van Stephan. Hij is geboren op 23 juni 2001 en je hebt misschien al een foto van hem voorbij zien komen. Ik doe ook nog maar sinds een week mee (ofzoiets) en vind het hier oer-gezellig!!!
Heb je ook een foto van je kleine uk? (gewoon “Jooooooohn” roepen als je niet weet hoe je de foto moet invoegen, hi, hi !)
Nou, veel plezier en ik kom je wel weer tegen hier (jeetje, rijmt ook nog, al helemaal in sinterklaas-stemming!)

Groetjes, Bianca

Welkom!

Ik ben Monique, 27 jaar, moeder van Veronica (3 jaar, 21/7/99) en Lucas (1 jaar, 8/6/2001). Ook getrouwd (met Marcel) en pc vrees ken ik niet. Hahahaha. Ik hoor wel bij de A.I. (Anonieme Internetisten). Chatten is errug simpel, maarrrr deze chatbox doet het niet meer. Kim?? Ik ga weer ff verder.

groetjes van Monique (SuperMooo)

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

ja weeeeet het, die rot chat doet het niet, daarom zit ik ook zo vaak op msn! maar niet getreurd Dit weekend komt sinterklaas en die zorgt voor een nieuwe chat!
Enne mevrouwtje pcvrees, je hebt hier toch gepost! Nou dat vind ik een reuze stap hoor op internet gebied! he Nu effe normaal welkom Corrine, mijn naam is Kim en deze site is nu bijna een jaar van mij en nog een aantal dames hier doen enthousiast mee,ben trouwens de mama van Sofie en die is weer verloofd met Jordy de oudste van Triesje

Kussies

Welkom corrine, met die computer vrees valt het wel mee, en verder jo je leert het zo en als je vragen hebt wij weten ook wel want en regelmatig heb ik ook wel hulp nodig van mijn man of andere mama’s (kim bv hahaha)

Ik hoop je hier vaker te zien gezellig…

even wat over mij

Ik ben dus Tries 28 jaar mama van Jordy 17 maanden en roy 7 weken ik ben getrouwd met Peet 32 jaar…

Groetjes en graag tot kijk
Tries

Hé Kim,
Nu weet ik eindelijk wie de concurrent van Stephan is…Jordy !
Je had wel gezegd dat Sofie verkering had, maar ja…
Wel een stevige concurrent hoor, die Jordy. Heb een foto van hem gezien. Ook alweer zo’n lieverd !!

Groetjes, Bianca

let zondag maar weer op bianca want dan zien ze elkaar weer en vliegen de foto’s je weer om de oren

Kussies

Oké, misschien klinkt het een beetje dom (ongetwijfeld) maar wat bedoel je met zondag ?!
Is dat DE dag om foto’s te downloaden ofzo? (je ziet het al, ik snap er dus niks van !)

Groetjes, Bieb

Waarschijnlijk zien de 2 tortelduifjes elkaar dan weer. Dan vliegen daarna de foto’s om je oren
Ik ben benieuwd. Laar maar komen die 2 schatjes!!!

Groetjes Miriam

Bedankt voor je uitleg !
Ben super-benieuwd naar die foto’s, hoor.
Zien jullie elkaar onderling eigenlijk vaak?

Groetjes, Bianca (mamma van Stephan)

Hahahahah moet ff lachen. Zondag foto download dag, die houden we dr in hoor! En inderdaad, dan zien ze elkaar vast weer. Ik weet dat Tries en Kim elkaar wel zien ja. Els ook wel wat geloof ik he? Verder weet ik het niet eens! Stom eigenlijk, dat ik het niet weet. En binnenkort zie ik dan ook Kim en Tries eindelijk in het echt. Zul je zien, dat we elkaar niet moeten hahahahha. Nee, kan me dat niet voorstellen, we spreken elkaar dagelijks op msn, zo onderhand kennen we elkander toch aardig.

Nou hou ik op met het geslijm hoor woehahaa.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hahahha sorry ik moet ff lachen geeft niks maar dat houden we er inderdaad in dus op zondag foto’sssssssssssssssssssss!!!

inderdaad kimmie G en Sofie komen een dagje langs zodat de troetelduifjes elkaar weer even zien maar ik ook kimmie en g weer ff

Corrine ja kim en ik zien elkaar vaker niet zo heel vaak jammer genoeg want we wonen nog al ver van elkaar vandaag ik vlak bij rotterdam zei in hengelo dus zo’n 2.5 uur reiden die je niet elkedag he, maar we kennen elkaar ook van het internet van een andere site dan wel want deze bestond toen nog niet vandaar… dacht leg het even uit

verder als het leuk klikt is het gewoon ens leuk elkaar te zien wie weet over een tijdje houden we weer eens een meeting… maar dat moet dan maar zomer zijn of zo maar ja er zijn dan ook weer mama’s uitgerekend dus we moeten maar eens kijken

Liefs Tries

welke mama’s zijn in de zomer uitgerekend??? oooh ik ben echt erg!!!
Ja, Zondag komt sofie jordy weer kussies geven. leuk he

Kussies

He, da’s fijn, nu weet ik een beetje wie wie is! Zal binnenkort,(met hulp, haha) wat foto’s van mijn uk plaatsen op deze site. enne, ik kan een ieder geval met zekerheid zeggen dat ik niet ben uitgerekend in de zomer…pffff, ben nog herstellende van nummer een, en heb dus net een spiraaltje laten zetten, daar wordt je ook niet vrolijk van moet ik zeggen, maar goed…ik zal niet te openhartig worden, haha!!!
Maareh, zijn er veel op komst dan in zomer 2003?? leuk!!!
Liefs, Corrine

Dat zei ik ook corrine na jordy ook spiraaltje maar was niks 6 maanden na jordy zijn geboorte oeps weer zwanger hihi zo zie je maar kan anders lopen dat je denkt met jordy heeft het 6 jaar geduurd en nu was het oeps maar wel een hele leuke verrassing hoor!!!

ehhh wie is er van de zomer uitgerekend?? ehhhhhhh hahahaahah nog last van zwangerschapshormonen

Tries