Hallo allemaal
Ik zou jullie wat willen vragen
Hoe maakte jullie de papfles
met de melk die ze kregen of al met gewone melk
Robin krijgt al bambix omdat hij rijstenbloem niet wilt eten
maar krijg het idee dat dat als ik 180 water doe en 3 schepjes voeding en 3 schepjes bambixdat dit niet echt vult
hoop dat jullie me kunnen helpen
Liefs Heleen en Robin
Ik zou graag wat vragen
Hoi Heleen,
Hij is nog maar 5 maandjes toch?
Ik gaf Stephan toen nog die andere melk, je weet wel, die je inderdaad aanmaakt met water (ben nu al de naam kwijt, haha!).
Groetjes, mamma van Stephan

je maakt de melk gewoon aan dus , 180 water en 6 schepjes voeding en dan voeg je de rijstebloemcq bambix toe dus als extra
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!
Hoi.
Ja Kim maar bedoelt ze niet juist hoeveel schepjes bambix precies?
Ik moet eerlijk zeggen dat iris ook nog steeds opvolgmelk(Friso nr 3) krijgt.Ik doe er ook 180 in met 6 schepjes voeding en dan 2(van diezelfde schepjes)bambix en 1 schep nutrix met vanillesmaak(vindt ze lekker).
Ik vondt dat ook altijd moeilijk inschatten.Maar als je er meer in doet dan blijft de helft onder in de fles zitten en krijgen ze het nog niet binnen.(van die bambix bedoel ik).
Groetjes Eljada
ik ook, 180 water, 6schepjes voeding en 3 bambix rijstespul
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!
ja gewoon een fles voeding maken 180 water zes scheppen voeding, en ik doe altijd wat meer pap als drie scheppen. ik kijk of het dik genoeg is naar mijn zin. en dat gaat prima bij alessandro
maureen
ik deed altijd 180 water, 6 scheppen Nutramigen (speciale voeding) en dan 6 a 7 scheppen rijstebloem.
dan kreeg Ryan pap met de lepel omdat hij een papfles te langzaam vond gaan (hahahaha) wilde hij die niet.
Ik sluit me aan bij de rest.
Sanne heeft trouwens niet lang de papfles gehad. zij ging heel snel aan de boterhammen. S’avonds heb ik wel heel lang
nog in haar normale laatste fles, 3 schepjes rijstebloem gedaan.
Liefs Kristel
Het gaat prima met de papfles van robin
Ik doe 180 water 6 schepjes voeding en 4 schepjes bambix
bedankt voor de tips
liefs heleen