Ik zojuist een aardbeving heb gevoeld!

Ja, ik las het net. Ik heb hier niets gevoeld.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

hoi mijn vriend had er er ook over, in buurt van ons nog wel. maar wij hebben ook niets gevoeld

ik heb ook niets gevoeld (brabant) wist het ook niet haha maar heb het wel ooit gevoeld, toen trilde ik mn bed zowat uit werd ook heel duizelig, dat was ergens in de jaren 90… zij hier schreven over 92 maar dan zou ik 6 gweest moeten zijn en volgens mij was ik toch al iets ouder… jaar of 12 . ik meende dus dat dat in 98 was en ook dat was in limburg.

Gewijzigd door - MamavanRico op 09 Sep 2011 09:58:16

nou sofie en emily gilden ineens gisteravond en sofie zei dat haar bed heen en weer was geschud… ik nog tuurlijk sofie en probeerde haar bed een cm te bewegen maar dat lukte echt niet… , ik weer naar beneden en las gelijk op rtvoost dat er inderdaad een minibevinkje was waargenomen
ben maar weer naar boven gegaan en sofie uitgelegd dat ze echt niet gek was geworden

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

volgens het nieuws zouden wij het ook echt hebben moeten gevoeld, maar niks hoor!!! nu waren we wel bezig met mooi maken, bij de bueren, die gaan vandaag trouwen, maar niks gemerkt., niemand hier!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

quote:
nou sofie en emily gilden ineens gisteravond en sofie zei dat haar bed heen en weer was geschud... ik nog tuurlijk sofie en probeerde haar bed een cm te bewegen maar dat lukte echt niet.. , ik weer naar beneden en las gelijk op rtvoost dat er inderdaad een minibevinkje was waargenomen ben maar weer naar boven gegaan en sofie uitgelegd dat ze echt niet gek was geworden

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

@Kimmetje: volgens KNMI was dit toch een behoorlijke beving voor Nederland