Ik zo van spontane bbfeessies hou

zaterdag was het weer zo’n lekker spontaan bbq-feestje… manlief was met zijn vriend gaan varen smiddags, het vriendinnetje van die vriend kwam gezellie met mij en pip naar de speeltuin en een ander vriendinnetje uit belgie kwam ook langs… om 16.00 uur werd er gebeld door manlief ; bbqfeestje…
dus die zijn lekker boodschappen gaan doen, ondertussen melde zich nog 3 andere vriendjes aan, whoppa lekker ouderwets bubbling-raggea cd’tje erin, buurmeisje kwam ook nog spelen met pip, zo’n gezellige bende … toen de kindjes naar bed waren, lekker tequillashotje erbij !!!
ik hou zo van die spontane etentjes/feestjes, op 1 of andere manier ist dan altijd zoveel gezelliger, als van die geplande afspraak eetdingetjes…en veel relaxter vind ik !

Pippy is geboren 17.07.2009

Supergaaf inderdaad, dat is echt heel relaxed. Komt hier helaas niet vaak genoeg voor

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik weet heel gezellig… alleen hier zonder shotjes

Groetjes,

Michèle

hahaha ja die vriend van mij had nog een ‘inning’ die was ziek met me verjaardag …en dan doen we altijd tequilla… (die van mij heb ik sneaky met half om half met water gevult…) anders leg ik halverwege die bbq in de plantenbak, had ik nie zoveel zin in hahhahahaa

die fles was erg duur, een keer goeie tequilla gehaald, dus die moest gewoon leeg natuurlijk !

hahaha ja die vriend van mij had nog een ‘inning’ die was ziek met me verjaardag …en dan doen we altijd tequilla… (die van mij heb ik sneaky met half om half met water gevult…) anders leg ik halverwege die bbq in de plantenbak, had ik nie zoveel zin in hahhahahaa

die fles was erg duur, een keer goeie tequilla gehaald, dus die moest gewoon leeg natuurlijk !

Heerlijk die feestjes! Idd veel gezelliger dan de geplande afspraken…
En de tequila? Een shot en ik lig onder tafel, zo lang heb ik al niet meer gedronken!

Lilypie First Birthday tickers

Geweldig, spontane BBQ-feestjes! Doen we hier ook regelmatig en dan vooral na een lang dagje zwembad-hangen Tequila vind ik niet zo lekker… Bij gebrek aan beter een keer gekeken hoeveel ik nog kon drinken en ik was pas zat bij 7 biertjes, viel me nog alles mee !

Lekker!
Hier ook zaterdag spontane BBQ gehad, met mijn familie. Doen we 'zomers regelmatig, heerlijk!
Hier dan wel zonder alcohol maar niet minder gezellig, hahaha

het stomme is dat ik wel wat tequila kan hebben maar 2 wijntjes is plantebak verhaal! en nu had ik dus de helft water gesneakt, dus da scheelt weer hahhaha

Leuk idd he die spontane feestjes. Vind ik ook altijd leuker hoor dan tig tijd van te voren afspreken. Haha en dan is de afspraak soms ook alweer een paar keer verzet.

Groetjes,
Sandra