heb geslapen vandaag? Ik zit nu weer in de nachtdienst , en normaal gesproken heb ik geen enkele moeite met slapen overdag, maar vandaag, pff. Het begon eigelijk ook wel anders dan normaal.Ik kwam thuis en Bo lag nog lekker te slapen om 8:30. Hij werd ook niet wakker van mij toen ik bij hem ging kijken. Dus lekker laten liggen en ik naar bed. Papa ging er wel alvast uit, maar heb dit niet eens goed mee gekregen, zo snel sliep ik al!
Tegen 11:30 wordt ik wakker van Bo, die was wat aan het huilen. Voor mijn gevoel hoorde ik hem zo goed, dat ik dus dacht dat hij nog in bed lag, want hoe kon ik hem anders zo goed horen??!!! Dus ik dacht, hoe kan dat, waar is papa,. dus ik als een speer uit , lag Bo dus helemaal niet in bed, was gewoon beneden. Er was niks aan de hand, behalve dat Bo aan jengelen was, om zijn zin door te drijven. Maar ondertussen was ik dus goed wakker!! Tegen 1300/1315 sliep ik pas weer, en tegen 1430 dacht Alex, Bo is moe, we doen hem toch nog effe naar bed. Niet een goed plan, want Bo wilde dus niet naar bed en dat heb ik geweten. Klaarwakker lag ik weer in bed. Het stomme was dat Bo zelf ook niet wist wat hij wou, want aan de ene kant zei hij, ik ben moe en wil slapen, maar als papa weg ging, begon de sirene. Dus na een kwartier aangehoord te hebben dat papa heen en weer liep, ik steeds wakkerder werd, heb ik gezegd dat er nu een beslissing moest komen, of we gaan slapen, of we gaan er uit (mbt bo dan he) maar dat ik hier dus geen zin in had, want ik was/ben moe!!!
Vrij snel daarna Bo dus toch maar naar beneden waar hij zich de hele dag goed heeft vermaakt, dus of hij dan echt zo moe was, dat weet ik niet. Maar zie dan maar weer eens in slaap te komen!!
Gelukkig lukte het wel, om vervolgens om 1730 wakker gemaakt te worden door alex en bo. Dit doen ze altijd als ik nachtdiest heb op dat tijdstip, en ishelemaal leuk, want dan mag Bo mij wakker maken, wat hij dan doet met een knuffel en een kus. Echt schattig, maar vandaag…ik was zo moe, maar ja, toch er maar uit gegaan, en nu zit ik op mijn werk, te gapen en te doen, verlangend naar een bed!! hahahahahahahaha , ja dat is het nadeel van nachtdiensten, maar het heeft ook flinke voordelen hoor, ik klaag niet, maar ik ben wel echt moe… hopelijk morgen een betere nacht (uhhh…dag slaap)
liefs woezel