Nou… Ik heb toch raar gedroomd, zal wel aan de hormonen liggen ofzo, maar ik droomde dat ik weeën had, en naar t ziekenhuis ben gegaan… daar wachtte de VK op mij, maar kreeg een spoedgeval omdat iemand anders ook aan het bevallen was.
Er stonden op dat moment 2 bedden, 1bed was voor mij, en 1 bed lag die bevallende vrouw op.
Ik ben op een kruk gaan zitten (zo`n barkruk) en voorover het bed gaan leunen om de weeën weg te puffen, Ze waren niet extreem gelukkig.
Op een gegeven moment komt er een ander VK langs, die checkt terwijl ik zit, tussen mn benen en het kind was er al uit.
En een OER LELIJK kind kan ik je vertellen… Een heeeeeel plat hoofd en gezicht, pik zwart haar, en super grote ogen! Echt niet mijn kind hahaha
Ik liet dat kind achter, en ben Noah naar school gaan brengen voor 1 uurtje.
Daarna ben ik doorgereden naar mn ouders die bij de overburen waren, en op het moment dat ik daar naar binnen wou, viel de placenta eruit.
Die heeft de overbuurvrouw opgeruimd, en ik ben bij mn ouders een maandverbandje gaan halen…en vervolgens verteld dat mn kindje geboren is.
Daarna ben ik Noah weer gaan ophalen, en terug naar t ziekenhuis.
En zo eindigde mn droom (Nachtmerrie).
Is dat niet raar??? Bah, stomme dromen ook altijd!!
En dit gaat geheel tegen de draad in, zoals ik het graag zou willen.
Ik wil graag thuis bevallen, maar lag in mn dromen in het ziekenhuis.
Tja je eigen kindje vindt je altijd mooi, dus lelijk zal ik hem vast niet vinden.
En ben ook vooral niet van plan, om naar met placenta en al naar mn ouders te rijden, of om Noah weg te brengen.
Liefs, Melanie
Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 08 Oct 2010 22:27:49