Ik zo raar gedroomd heb?

Nou… Ik heb toch raar gedroomd, zal wel aan de hormonen liggen ofzo, maar ik droomde dat ik weeën had, en naar t ziekenhuis ben gegaan… daar wachtte de VK op mij, maar kreeg een spoedgeval omdat iemand anders ook aan het bevallen was.
Er stonden op dat moment 2 bedden, 1bed was voor mij, en 1 bed lag die bevallende vrouw op.
Ik ben op een kruk gaan zitten (zo`n barkruk) en voorover het bed gaan leunen om de weeën weg te puffen, Ze waren niet extreem gelukkig.
Op een gegeven moment komt er een ander VK langs, die checkt terwijl ik zit, tussen mn benen en het kind was er al uit.
En een OER LELIJK kind kan ik je vertellen… Een heeeeeel plat hoofd en gezicht, pik zwart haar, en super grote ogen! Echt niet mijn kind hahaha

Ik liet dat kind achter, en ben Noah naar school gaan brengen voor 1 uurtje.
Daarna ben ik doorgereden naar mn ouders die bij de overburen waren, en op het moment dat ik daar naar binnen wou, viel de placenta eruit.
Die heeft de overbuurvrouw opgeruimd, en ik ben bij mn ouders een maandverbandje gaan halen…en vervolgens verteld dat mn kindje geboren is.
Daarna ben ik Noah weer gaan ophalen, en terug naar t ziekenhuis.

En zo eindigde mn droom (Nachtmerrie).

Is dat niet raar??? Bah, stomme dromen ook altijd!!
En dit gaat geheel tegen de draad in, zoals ik het graag zou willen.

Ik wil graag thuis bevallen, maar lag in mn dromen in het ziekenhuis.
Tja je eigen kindje vindt je altijd mooi, dus lelijk zal ik hem vast niet vinden.
En ben ook vooral niet van plan, om naar met placenta en al naar mn ouders te rijden, of om Noah weg te brengen.

Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 08 Oct 2010 22:27:49

Tja, waarschijnlijk ben je er ook (onbewust) meer mee bezig dan je denkt.
Je wilt graag thuis bevallen, dus stel dat je in het ziekenhuis terecht komt
en iedereen wil graag weten hoe je kindje er na de bevalling uit gaat zien, lijkt hij op jouw, of op een overoverovergrootvader dat alle genen een paar generaties zijn overgeslagen ^^ Je weet het niet en dat zorgt ervoor dat je je er gewoon uber veel mee bezig houdt, heel logisch.

En natuurlijk ga jij je kersvers geboren babietje niet achterlaten in het ziekenhuis, om bij de overburen van je ouders je placenta nog eens te verliezen.
Ben je op dat moment ook echt niet tot in staat.

Zwangerschapsdromen, denk dat ze er gewoon bij horen en dat je ze met een korreltje zout moet nemen ^^.

Oh meid wat vervelend. Ik heb ook van die dromen gehad tijdens de zwangerschap met Morgan. Op het moment dat ik hoorde dat ik die suiker had droomde ik geloof ik twee keer per week dat ik een kleuter kreeg in plaats van een baby. En ik ben een keer bevallen van een slang en van een gedrocht. Dus het is heel normaal. Enne dat Rainbow na een week nou al op de fiets zit hoef je niet te overtreffen hoor

Groetjes,

Michèle

Wat naar hè, zulke dromen. Hoort er helaas allemaal bij. Hopelijk blijven ze je vanaf nu bespaard!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hahahahahahaha Na 1 week kon ik nog niet eens fietsen met Noah… ik kon net naar het winkelcentrum lopen en ik had maar 2/3 hechtinkjes hahaha.
Maar het is inderdaad heel erg vervelend zulke dromen… vanacht heb ik ook weer een rare droom gehad…maar die kan ik me zo niet meer herrineren gelukkig.

Ik droomde bij Noah`s zwangerschap dat ik ook een heel groot kind kreeg, en dat die door mn schoonouders was afgepakt… en ik stond voor hun keukenraam te kijken naar hem.

Nou daar klopt ook helemaal niks van, want mn schoonmoeder ziet Noah nooit, en mn schoonvader 1x in de week a 2 weken.

En ik weet ook wel dat ik het niet zo letterlijk moet nemen al die dromen, maar het blijft je ergens toch bezig houden hè…

Liefs, Melanie

Wat naar zulke dromen, dan wordt je helemaal van slag wakker. Zo’n sfeertje blijft dan echt om je heen hangen.

Ik moet zeggen dat het deze zwangerschap bij mij alleen de eerste paar weken is geweest. Hoop dat ze wegblijven verder, maar het hoort er inderdaad wel echt bij en de kans dat ze uitkomen is over het algemeen heel klein!

Hoop dat je vannacht leuke dromen droomt!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

8 pond??? 6ling??? Jeeeeeeeeeeeeeeeeetje mina zeg!

Dat is wel heeeeeeeeel overdreven dromen hahahhahahah!!
Als het uit komt, ben je nog niet blij! hahaha

Liefs, Melanie

ik moet er toch wel een beetje om lachen omdat ik ookd ergelijke dromen had gehad toen ik zwanger was van rico. idd ook dat het een oerlelijk kind was die op een alien leek ofzo, en dat ik dood ging toen ik moest bevallen.
dat soort freaky dromen.
uiteindelijk valt het allemaal wel mee natuurlijk. ofja ik heb dan een minder prettige bevalling gehad als ik het mag zeggen… maar ik denk dat het toch angsten zijn, bang voor pijn, dat je dat wegdrukt en er daarom over droomt. over bevallingen dan. maar bij mij kwam het meer omdat ik toch bang was voor het onbekende dacht ik, alleen nu ik jou zo hoor, jij hebt natuurlijk Noah al gekregen, dus bang voor het onbekende zal het dan wel niet zijn.
toch zijn dit soort dromen wel logisch hoor.
maak je er niet te druk over… alhoewel ik snap dat je er in blijft hangen, want ook dat had ik dus dat begrijp ik wel.

Zo herkenbaar die dromen!!! Ik denk dat mijn dromen zo waren als ik ze straks ga beschrijven omdat Nikki een huilbaby was en ik niet kon wachten tot ze groter was. Ik droomde bij Lisa namelijk steeds dat ik 2 weeën had, 1 keer perste (bij Nikki heb ik namelijk wel een uur moeten persen) en hop ze was eruit! Ze ging in het ledikantje en de volgende dag, hoorde ik haar roepen, mama, ik ben wakker! en ze stond aangekleed in haar bedje!!

@ Bakmamma vanaf het moment dat ik zwanger was van Morgan wist ik dat het een meisje zou zijn. Niet eens een droom ik wist het gewoon maar wij hadden gezegd we willen het niet weten maar mooi dat het een meisje was. Al had ik geen kleertjes gekocht nog hoor. En later zei mervin me dat hij het ook geweten had. Gek he dat het soms zo sterk is dat gevoel.

Groetjes,

Michèle

O O Ow!!
Ikke wil ook mijn droom vertellen.
Heb het aan bijna niemand vertelt, want ik vond het stom, Ben nl helemaal niet gelovig of bijgelovig.
Praten met geesten ed, is niet aan mij besteed. Maar deze droom vond ik heel mooi.

Als eerst dit (dit is nog niet de droom)
Ik kwam erachter dat ik zwanger was, van een jongen die da’lijk ook weer weg zou gaan, en ik er dus alleen voor zou staan.
Ik was al 8 weken in verwachting. Kwam er zo laat achter omdat we het altijd veilig hadden gedaan, en ik met mijn stomme hoofd dus écht niet dacht aan een zwangerschap.

Mijn vader is 3 jaar geleden overleden. In het begin droomde ik heel vaak over hem. Precies zoals hij was, zijn lach, zijn stem, zijn postuur…etc etc. Maar nu dus al heel lang niet meer.

Ik zat maar te denken wat ik moest, met het kleine mupke in mijn buik. Wat is wijheid. Ik wilde altijd al kinderen, maar de situatie was verre van normaal.

Totdat ik droomde dat ik in een groot gebouw was, buiten werd alles en iedereen aangevallen door allemaal enge beetsen. Het was het einde van de wereld. Mijn vader belde me vanuit zijn flat. Hij huilde en zei dat hij ZO bang was, hij zag me niet en kon me niet helpen.
Ik zeï: “pappa, wees niet bang, ik kan het heel goed alleen. Alles komt goed.”

Ik werd wakker, en heb alles en iedereen afgebeld die ik had ingeschakeld om over mijn zwangerschap te praten. Ik zou het alleen doen.

Lilypie First Birthday tickers

@ boukje wat heb jij een prachtige boodschap van je vader gekregen. Je kan er ook zeker van zijn dat hij er altijd zal zijn voor jou en Sarah. Net zoals mijn opa er altijd is voor mij en Morgan.

Groetjes,

Michèle

Dat is zeker een prachtige droom zeg!

Zo droomde ik eens, dat ik de kranten aan het rond brengen was, en perongeluk bij 1 huis 2kranten in de bus had gedaan… Ik moest die ene krant terug, want anders zou ik niet uitkomen.
Dus ik bel aan, staan daar in eens mn opa en oma in de deur-opening (die al ruim 12 en 10 jaar overleden zijn), Ze vertelden dat alles goed ging, maar dat ik mijn moeder niet mocht vertellen dat ze nog wel leefden…

Zoooo raar…

Liefs, Melanie

Zo heb ik jarenlang dezelfde nachtmerrie gehad. Het begon op mijn 3e en stopte op mijn 8ste. Toen ik 3 was ging namelijk mijn vader weg en op mijn 8ste leerde ik hem weer kennen.

Maar het ging als volgt. Ik was jarig en ik werd 3. Iedereen was er al en ineens ging de bel. Voor de deur stonden drie gedaantes zonder gezicht en die werden 1 en deze gedaante achtervolgde mij de trap op en hoe hard ik ook rende ik kon nooit boven komen.

Op de dag dat ik mijn vader voor het eerst weer gezien had droomde ik die droom weer alleen nu werden de gedaantes wel weer 1 maar had hij het gezicht van mijn vader en nu konden we wel samen de trap op.

Ik was ook gek genoeg al die jaren niet ouder geworden in mijn droom, ik werd dus steeds 3 jaar alleen in die laatste was ik wel 8. Later heeft iemand me uitgelegd dat onderbewust het gemis van mijn vader groter is geweest dan we aanvankelijk altijd dachten en dat deze 3 personen mijn opa, oma en vader geweest zijn alleen van mijn opa en oma wist ik niet hoe ze er uit zagen. Vandaar dat het steeds 1 persoon werd.

Ik heb die droom daarna overigens nooit meer gehad.

Groetjes,

Michèle

Ik heb sinds mijn man en ik samen zijn (nu 11,5 jaar) steeds een terugkerende droom. Ik wil hem dan bellen om te waarschuwen dat hij op het punt staat vreemd te gaan (ja stom ik weet het), maar steeds als ik zijn nummer in wil toetsen verschuiven de cijfers, zodat ik steeds opnieuw moet beginnen. Ik besluit dan toch maar hem op te zoeken en dat mondt uit in ruzie en steeds als ik hem een klap in zijn gezicht geef, begint hij steeds harder te lachen… zo’n bizarre droom!!

Nou zo heb ik dus ook al gedroomd, dat ik Chris ging ophalen van zn werk (zoals elke avond), en dat ik hem bij een restaurant zie staan met een blonde meid, helemaal exotisch “bezig”, en dat in de buitenlucht.

Als ik hem dan thuis vraag wat we nu doen, zegt ie “Ja ik trek bij haar in, en jij ziet maar wat je doet”… En ondanks dat ik in mn droom nog stapel gek op hem ben ondanks zn slippertje, vraag ik hem of hij dan in het weekend niet bij mij wil zijn, want zijn kinderen (Jaaaa kinderen) die laat ik niet bij haar achter.
Maar dat interresseerde hem niet, en hij hoefde zn kinderen ook niet te zien.

Ik heb toen ik wakker schrok, zooo gehuilt, ben maar naar beneden gegaan…

En oh ja dat vergeet ik noooooooooooooooooooooooooooooit meer…

Let op:

Ik droomde dat mn vader zijn vader (mijn opa) overleden was…en dat de traditie in hun familie was : dat ze allemaal in het kanaal werden “begraven”.
Het kanaal werd dan helemaal helder en daar werden de “doden” dan in gehezen en dat was het.
Maar mijn opa had zich zelf ban t leven beroofd droomde ik, en we vonden hem tegen een boom aan, met zijn pet (die hij altijd draagt) op de grond met daarin een pistool en een briefje.
Op dat briefje stond "Ca… (mijn moeder) omdat je me toch al haat, schiet me dan nog maar een x in het hart.

• ten eerste mn moeder haat haar schoonouders helemaal niet, en zou nooit iemand kunnen neer schieten*.
    Maar mn moeder zegt in mijn droom “Nee pa, Melanie haat je zij schiet wel”. Dus ik pak het pistool, en schiet zo uit het niets een x in zn hart.

Ook ik haat mn opa niet! maar goed, daarna werd ie het kanaal in gehezen, en dat was het.

Liefs, Melanie

Wat kunnen dromen soms raar zijn he.

Groetjes,

Michèle

Inderdaad ja!

Liefs, Melanie