ik moest vanmorgen ff de woningbouw bellen, dit stel ik altijd 3 weken uit,want ik word helemaal lijp van die lui ! kies 1, kies 2, ow nee u had toch 5 moeten kiezen, blablala je zit al 5 minuten aan de phone voordat je iemand spreekt, ondertussen heb ik een peuter die alle manderijntjes zit te schillen… en me make up tas te pakken heeft (en voor degene die me nie kennen, die is loodzwaar en tjokvol… je snapt hoe het kind eruit ziet) wat wil het geval…
we zijn getrouwd, manlief belde voor een garage box, en stuitte op problemen omdat hij mijn naam zei, en ze mij niet konden vinden want ik sta ingeschreven op mijn meisjes naam : WAT EEN PROBLEEM ZOU JE ZEGGEN… ja voor zo’n instantie onoverkomelijk…dus kreeg ik een formulier…want dit moest aangepast worden… nu had ik een papier binnengekregen om een 'inwonende in te schrijven…; huh? …ikke dus bellen, nou echt waar, ik heb een half uur aan de telefoon gezeten…
na 20 minuten geleuter en 2 lippenstiften verder…had ik zoiets van :
mevrouw wat ist probleem nu eigenlijk ?
conclusie; geen drol! , maar ze wilde mij op het hart drukken dit schriftelijk toch wel door te geven en te wijzigen…
serieus die telefoontjes daar zakt mijn legging toch vanaf tot op mijn uggs!
dit zei ik tegen haar, maar ja humor had ze ookal niet !!!
zo;n typisch voorbeeld van van de kast naar de muur gestuurd worden …verschrikkelijk!!
Pippy is geboren 17.07.2009