Ik zo moe word van die telgesprekken

ik moest vanmorgen ff de woningbouw bellen, dit stel ik altijd 3 weken uit,want ik word helemaal lijp van die lui ! kies 1, kies 2, ow nee u had toch 5 moeten kiezen, blablala je zit al 5 minuten aan de phone voordat je iemand spreekt, ondertussen heb ik een peuter die alle manderijntjes zit te schillen… en me make up tas te pakken heeft (en voor degene die me nie kennen, die is loodzwaar en tjokvol… je snapt hoe het kind eruit ziet) wat wil het geval…
we zijn getrouwd, manlief belde voor een garage box, en stuitte op problemen omdat hij mijn naam zei, en ze mij niet konden vinden want ik sta ingeschreven op mijn meisjes naam : WAT EEN PROBLEEM ZOU JE ZEGGEN… ja voor zo’n instantie onoverkomelijk…dus kreeg ik een formulier…want dit moest aangepast worden… nu had ik een papier binnengekregen om een 'inwonende in te schrijven…; huh? …ikke dus bellen, nou echt waar, ik heb een half uur aan de telefoon gezeten…
na 20 minuten geleuter en 2 lippenstiften verder…had ik zoiets van :

mevrouw wat ist probleem nu eigenlijk ?

conclusie; geen drol! , maar ze wilde mij op het hart drukken dit schriftelijk toch wel door te geven en te wijzigen…

serieus die telefoontjes daar zakt mijn legging toch vanaf tot op mijn uggs!
dit zei ik tegen haar, maar ja humor had ze ookal niet !!!

zo;n typisch voorbeeld van van de kast naar de muur gestuurd worden …verschrikkelijk!!

Pippy is geboren 17.07.2009

Moet je voor de gein eens bellen met het nummer van dat grote bedrijf van tv-internet-alles in 1…! Die keuze menu’s jeetje, de laatste keer een kwartier gebeld voordat we iemand aan de lijn hadden! En als je dan denkt dat die mensen daar graag werken? Nou zo klinken ze niet!
Ik zou het humor vinden als iemand tegen mij zei dat haar legging afzakte tot de uggs

hahaha heerlijk
maar idd ik herken het helemaal wij hebben ook even geleuter met die woningbouwen

owww ja heeeeel frustrerend. Ik moest laatst naar de belastingdienst buitenland in Heerlen bellen: 25 minuten verder had ik eeeeiiindelijk iemand aan de lijn (duur joh bellen naar het buitenland voor mij!!) Die dan doodleuk zegt dat ze niet meer op mijn vraag kan antwoorden want ze is bijna afgewerkt en mijn vraag duurt langer dan 5 minuten. Grrrrrrrrrrrrrrrrr!! Nee doorverbinden met een ander kon ook niet, ik moest echt terugbellen. Ja daag, om dan weer 25 minuten aan de lijn te hangen zeker? dacht t niet! Heb gemaild, hoop dat ik daar een antwoord van krijg.

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha ik weet het ik kan er ook echt niet tegen en dan die verschrikkelijke wachtmuziekjes van pim jakobs en zijn 60 strijkbouten… Een paar jaar terug had rud de wild een test dat ie ook elke dag een bedrijf belde en dan keek hij 1 hoe lang het duurde voor er uberhaubt opgenomen werd, hoe vaak je door verbonden werd en hoe lang het nou eigenlijk duurde voor je antwoord kreeg en of het ook het juiste antwoord was. De VVV had overigens gewonnen als meest irritante nummer dat je kon bellen.

Groetjes,

Michèle

echt het lijkt wel die belgen in die container…die 4 uur lang de bewaking aan de lijn houden … hahaha geweldig, maar da’s voor de fun zeg maar!

Ik duw altijd op ‘abonnee worden’…moet je eens zien hoe snel je iemand aan de lijn hebt! Werkt altijd! En dan stel ik gauw mijn vraag! Vreemd he, dat je ook nooit ergens iets vindt over hoe je iets moet opzeggen bij dit soort k-bedrijven! UITZUIGERS zijn het! En BLOEDZUIGERS ook!

Groetjes Rainbow, trotse mama

oh gelukkig hebben wij die keuze menus niet bij de woningbouw, alleen een vrouw die achter de bali zit, en die je vervolgens 4x doorverbindt waardoor je dus ook 4x je verhaal moet doen… pffffffffffffffffff

Liefs, Melanie

@rainbow, hahaha dat doe ik ook altijd bij ziggo…ben ik zo aan de beurt, maar ja bij de woningbouw kon ik geen abbonee worden… of nieuwe huurder , dat knoppie was er niet hahahhaa!

Pfff ik weet er alles van Bij ons is de allerergste, allerslechtste klantenservice online. Als ik die ergens voor heb gebeld heb ik gewoon serieus de volgende maand een rekening van mijn mobiel abbo die 10 euro hoger is dan normaal 1 keer heb ik dit geld van ze terug gekregen, maar dat is toch te belachelijk voor woorden!! Ik doe tegenwoordig ook zo veel mogelijk per email…

Ik moet altijd zo lachen om de filmpjes van Ali Osram Deze is helemaal geweldig, past wel bij dit topic: (Ik bedoel het stukje waar hij een wacht melodietje krijgt)
http://www.youtube.com/watch?v=ZsiNm56ex5c

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie