echt sinds ik pippy heb is 1 groot drama, ik heb al 3 verschillende pillen gehad, maar het blijft een ‘onregelmatige bende’ …nu weer zaterdag werd ik ongesteld, krijg altijd echt last van me eierstokken dus ik voel het aankomen, maar ja ik moest nog 3 pillen, en eigenlijk gaat het zo elke maand… word gewoon ongesteld, halverwege de strip , net voor het einde… enz… word dr helemaal gestoort van, met op vakantie gaan, of weekendje weg, is niks te plannen… ik denk het te plannen maar op 1 of andere manier leeft het zijn eigen leven, ik ga van de week maar weer een afspraak maken met de huisarts… dan maar weer een andere pil, en proberen of die beter werkt, want ik krijg hier lichterlijk het heen en weer van…de enige tijd dat ik op 'stipt’ongesteld werd, was die drie maanden toen we probeerde pippy te maken hahaha…
en ik wil niks anders dan die pil, prikpil nee dank u , huppeldeflup ring, 2 mensen die ik ken gebruiken hem, allebei hartstikke zwanger… dus voel ik me ook nie okay bij en een spiraal wil ik helemaal nie aan denken, dus ik moet toch eens kijken of er geen pil is die mij ff aan een regelmatig stelsel kan helpen want dit is echt zo irritant
Pippy is geboren 17.07.2009