Ik zo misselijk ben de laatste dagen?

Gewijzigd door - goudvisje20 op 12 Jan 2011 16:36:59

In een ander topic schrijf je net dat je van tijd tot tijd buikklachten hebt. Zou die misselijkheid daar niet mee te maken kunnen hebben?

Groetekes, Sje

dacht ik ook al gelijk aan sje.

Er gaat wel een behoorlijk buikgriepvirus rond weer, dus misschien heb je daar last van? Omdat je het ook over buikklachten hebt?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ja maar 2 maanden al buikklachten da’s geen buikgriep meer. Daar is meer aan de hand lijkt me.

Maar inderdaad, die misselijkheid kan net zo makkelijk buikgriep zijn. Er heerst een flinke buikgriep op het moment.

Groetekes, Sje

kan het zijn dat je een spastische darm hebt? daar horen ook klachten bij als buikpijn en misselijkheid.

Maar ook al heb je die buikklachten al 7 maanden en die misselijkheid pas sinds een week, dan nog kan het zijn dat het met elkaar te maken heeft.

Als je bepaalde buikklachten niet behandelt, kan het van kwaad tot erger worden en bijv. op een gegeven moment ook in misselijkheid resulteren.

Wat buikgriep betreft: daar hoeft niet per se kramp, diarree etc aan te pas te komen. Bij iedereen manifesteert een buikgriep zich anders. De ene persoon moet ervan overgeven, de ander heeft diarree en weer een ander heeft beiden.
Koorts is ook niet per se nodig.

Dus alleen misselijkheid kan net zo makkelijk nog een buikgriep zijn.

Met andere woorden: maandag dokter bellen!

Groetekes, Sje

quote:
als ik zo misselijk ben heb ik namelijk geen zin in het huishouden...

Ik heb nooit zin in het huishouden. Ook niet als ik niet misselijk ben!

Groetekes, Sje

Waarom zijn deze topics van goudvisje ineens verwijderd? ( eerste berichtjes dan ). Dit is nl de 2e die ik zo tegen kom.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Heey Asje, dat doe ik zelf… In sommige berichtjes staan dingen die ik niet met de hele wereld wil delen Aangezien je nooit weet wie op deze forums komt, delete ik mn berichtjes als het topic niet meer word gelezen. Vandaar

Gewijzigd door - goudvisje20 op 09 Mar 2012 08:51:40

Maar als je dit bij alle topics gaat doen of iedereen gaat het dadelijk doen bij alle persoonlijke dingen die ze geplaatst hebben, wordt het wel een heel raar forum.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

en ik persoonlijk vind dan dat je het topic niet had moeten starten of je meld het even bij een van ons en we kunnen het eventueel verwijderen, maar dit kan gewoon echt niet, mensen reageren serieus op iets en dat iets is dan ineens weg, alsof ze in het luchtledige reageren…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”