Ik zo iets leuks

aan het doen ben ? Ik ben nl een diavoorstelling aan het maken voor de kinderen op dvd. Fotos met tekst die leuk in mekaar overgaan en mooie muziek erachter. Onze pc staat nl vol met fotos vanaf hun geboorte, nu maak ik er dus 1 voor Evianne en 1 voor Jessin. Hahaha ik heb bij de allereerste foto`s van ze bv het liedje van Marco borsato “Slaap maar” en van Acda en de Munnik “slaapliedje” en wordt er helemaal weeig van echt te erg. Maar het wordt wel erg gaaf. Oma houd het niet droog stakkies. Het is nog lang niet af hoor want ik moet er megaaaa veel uitzoeken, dus ben nog wel even zoet ermee.

Jeetje Astrid, wat een werk. Maar wel een hele leuke herinnering voor zowel jullie als de kindjes!

Groetekes, Sje

O ja dat ken ik dat is prachtig.
Ik was net bevallen toen kwam mijn moeder langs met zo’n dvd tje.
Ik ben niet bij haar opgegroeit maar toch had ze enorm veel fotoos van mij.
En had ze mooie ( maar hele emotionele muziek ) erop gezet en zag je allemaal fotoos van mij voorbijkomen. Van baby naar peuter, van peuter naar kleuter enz enz. Tot en met de foto dat ik met mijn eigen kindje in mijn armen lig net na de geboorte. Nou, en je weet zelf nog wel hoe emotioneel je kan zijn na de bevalling…

Dus er rolde allemaal tranen over mijn wangen terwijl we zaten te kijken.

Is heel mooi voor als ze ooit zelf een kindje krijgen Astrid !!!

Wat een werkje zeg.
Maar lijkt me echt een heel leuk idee om je herinnering zo op dvd vast te leggen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Misschien dat Astrid het uit wil leggen hoe je dat moet maken.
Dan kunnen we er allemaal 1 maken van ons kindje

hahaha ja hoor, geef maar een gil. Ik zeg je wel met welk programma het kan, maar je moet wel een brander hebben uiteraard.

Leuk hoor.
Ja dat zal voor wat emotionele momenten zorgen!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Of we sturen allemaal onze foto’s naar Astrid en die maakt DVD-tjes voor ons!

Groetekes, Sje

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dat is een goed idee !

hmmmmz eens even denken over een leuk uurtariefje whahahaha. Zo kan ik misschien toch nog werken aan huis. Joh lijkt me tof !

Leuk zeg lijkt me ook wel wat ja…Weet je het uur tarief al haha?

Groetjes van ons

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker

Hoi Sabine,

Ik maak de dvd met het brandprogramma Nero 7 premium, er zit een optie op voor dia voorstelling met leuke dingen erbij zoals bv tekst erbij zetten, het in verschillende manieren laten overgaan van de foto`s en muziek erbij zetten. Geef maar een gil als iets niet lukt of zo. Veel plezier en succes.

he dat is een leuke hobby assie .ja uur tarief hihihihiihihi .het zal vast heel erg mooie zijn .mijn schoonzus .had het toen ook gedaan ,dvd voor hun ouders gemaakt .die waren 50 jaar getrouwd .ja het is prachtig als dat kan he .techniek staat voor alles hiihhiihhiihihi

groetjes marielle mama van
10-10-01

Oh gaaf, ik heb ook nero 7
Zal toch eens mee gaan freubelen

bedankt voor de tip

Groetjes Nathalie & Co

Jee, dat lijkt me gaaf zeg!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya